Cum vor sa profite dezvoltatorii imobiliari de clienti

Sambata, 17 Octombrie 2009, ora 12:08
1858 citiri
Cum vor sa profite dezvoltatorii imobiliari de clienti

Specialistii imobiliari recunosc ca romanii au toate motivele sa fie reticenti in ceea ce priveste achizitionarea de apartamente noi din moment ce pe piata exista dezvoltatori care maresc pretul apartamentului nejustificat si nu repecta termenul de finalizare sau executa lucrari de proasta calitate. 

Spre exemplu, un dezvoltator care vinde apartamente desfasurate pe mai multe faze trebuie sa garanteze clientilor ca odata mutati lucrarile de la celelalte faze nu ii vor afecta.

De asemenea, stipularea in precontract a clauzelor clare si fara echivoc a facilitatilor ansamblului, precum si a momentului darii lor in folosinta poate face diferenta dintre un proiect imobiliar bun si altul al carui dezvoltator urmareste doar profitul.

In plus, precontractul incheiat ar trebui insotit de o serie de anexe in care sa se precizeze, in termeni cat mai clari, detaliile constructiei (gen structura sau materiale, precum si locul si dimensiunea spatiilor comune), pretul, cursul la care se emit facturile, in cazul in care vorbim de un contract in euro si orice alte facilitati sau detalii pe care dezvoltatorul le promoveaza in faza de proiect.

Un alt artificiu la care apeleaza dezvoltatorii este incearcarea de a ascunde costurile cu cheltuielile de administrare ale ansamblului.

"Paza complexului, curatenia in spatiile comune, intretinerea drumurilor private ale complexului etc. genereaza tensiuni intre clienti si dezvoltatori, este de parere Asher Lax, director de marketing al dezvoltatorului imobiliar Adama. 

#apartamente, # dezvoltatori, # clienti, # proiecte, # finalizari, # cheltuieli , #Apartamente