Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Radiografia unei francize - INTERNATIONAL MODELING AGENCY

Radiografia unei francize - INTERNATIONAL MODELING AGENCY

Dupa 1989 Romania a intrat, si inca cu success, in lumea concursurilor de frumusete. Inca din 1990, grupul de firme SPORTING INTERNATIONAL, FEDERATIA ROMANA DE FITNESS si FITNESS ACADEMY a pus bazele primei agentii de profil din tara noastra - INTERNATIONAL MODELING AGENCY (IMA).

Inregistrata atit in Romania cit si in Florida, SUA, IMA este detinatoare a 58 de licente pentru cele mai mari si mai importante concursuri interne si internationale de frumusete pentru copii, fete, baieti si numeroase contracte de colaborare cu renumite agentii de modele din lume

IMA s-a specializat in descoperirea, pregatirea, promovarea si impresarierea modelelor pe baza criteriilor internationale, rezultatele de exceptie la importante concursuri internationale ale reprezentantelor agentiei noastre, nominalizandu-le in adevarate "ambasadoare ale imaginii Romaniei in lume".

Concursurile de frumusete nu sunt doar spectacole in care o serie de fete frumoase defileaza pe o scena. Participarea la un concurs international de frumusete asigura atat reprezentatei tarii, cat si agentiei ce o pregateste si impresariaza, debutul pe marea scena a modeling-ului mondial.

Procesul de pregatire a unui model pentru a putea reprezenta oficial tara cu succes dar si responsabilitate la un concurs international sau Finala Mondiala de mare amploare este complex si contine mai multe module, printre care pregatirea de specialitate, cunostinte de cultura generala, conduita si comportament in societate (pe langa proba de interviu desfasurata obligatoriu la fiecare concurs, participantele vor intalni diverse personalitati). De asemenea, este necesara cunoasterea obligatorie, cel putin, a limbii engleze, asigurarea vestimentatiei corespunzatoare (costum de baie, rochie de seara, costum national, tinute pentru cocktail etc.), pregatirea scenica (mers scenic, proba de talent etc.), campanie de presa (mediatizarea evenimentului si a participarii la respectivul concurs).

Din 1992 IMA a cistigat anual premii la concursurile la care a participat, concursuri care s-au desfasurat in Europa, SUA, America de Sud si Asia. Succesele inregistrate si experienta acumulata stau la baza francizei pe care o propune IMA.

Francizatul nu va plati redeventa, in schimb va plati pentru achizitionarea licentelor oferite de IMA, pentru organizarea concursurilor de frumusete.

Persoana care va achizitiona o licenta va putea incepe pregatirea campaniei media si de gasire a sponsorilor interesati sa-si promoveze si sa-si asocieze imaginea cu Selectia Nationala a concursului respectiv ( ex. Best Model Of The World - Romania). Acest lucru aduce importante beneficii materiale si de imagine.

Dupa achizitionarea unei licente (care se reinnoieste an de an) pentru concursul intern si international de copii (taxa anuala este de 3.500 Euro), fete sau baieti (taxa anuala difera intre 5.000 si 6.500 de Euro in functie de importanta si ranking-ul concursului) puteti organiza concursul-spectacol de Selectie Nationala.

Francizatul va avea astfel un beneficiu deosebit prin gasirea unor sponsori locali, mediatizarea evenimentului cu ajutorul presei scrise, postrurilor TV (din ce in ce mai interesate de preluarea unor evenimente si spectacole bine organizate si jurizate) si radio.

Conditii de francizare

Francizatul va beneficia permanent de sprijinul, know how-ul, managementul profesional, cat si experienta vasta a francizorului IMA. Cu totii avem obligatia, dar si interesul direct de a organiza in bune conditii si a selecta corect si impartial pe cea care va putea reprezenta, oficial, Romania, la Finala Mondiala.

Obligatiile francizatului

-pentru organizarea unuia sau mai multe concursuri beneficiarul are obligatia sa semneze un contract de achizitionare a francizei;

-sa cumpere cel putin o licenta de organizare de la IMA;

-sa respecte normele impuse de IMA.

Sursa: www.fbb.ro

Eugen Driga

Senior Consultant IMO franchising group

Bloombiz.ro

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1544 ori