Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Magiunul de Topoloveni, promovat in Dubai si America de Nord cu bani de la CE

Magiunul de Topoloveni, promovat in Dubai si America de Nord cu bani de la CE
Magiunul de Topoloveni ar putea fi promovat in Dubai si America de Nord printr-un nou proiect european castigat de societatea Sonimpex Topoloveni, in comun cu un consortiu de producatori din Grecia, valoarea atribuita promovarii produsului romanesc fiind de circa 500.000 de euro.

"O alta surpriza placuta pentru noi este ca, in scurt timp, vor mai veni 500.000 de euro, tot pe un proiect european de promovare a magiunului de Topoloveni, realizat impreuna cu grecii, dar pentru zona Americii de Nord si Dubai, dupa ce Comisia Europeana a aprobat primul proiect pentru Romania, in valoare de peste 980.000 de euro partea noastra si tot datorita magiunului de Topoloveni.

Pe acest nou proiect, targetul este Dubai pentru ca America este deja pervertita la niste gusturi si va fi foarte greu sa-i conving de calitatea si functionalitatea produsului nostru. Insa, in Dubai, exista o traditionalitate si un respect al calitatii produsului ca aliment functional, plus ca sunt si bani, de ce sa nu o recunoastem", a declarat directorul general al companiei, Bibiana Stanciulov.

Valoarea totala a acestui program este de circa 2,5 milioane de euro, insa Romaniei, prin Sonimpex, ii revin doar 500.000 de euro, deoarece firma din Grecia are mai multe produse, precum branzeturi, vinuri si masline, iar perioada de derulare este de trei ani.

Magiunul de Topoloveni ajunge in Elvetia, Norvegia si Rusia

Bibiana Stanciulov a precizat ca de la 1 august va demara primele actiuni de promovare in Elvetia in cadrul primului proiect aprobat recent Romaniei pentru pietele Norvegia, Federatia Rusa si Elvetia, magiunul urmand sa fie "plimbat" in targuri, unde oamenii pot degusta, dar si in magazine, cu mostre. Magiunul de Topoloveni va beneficia pe aceste piete si de publicitate.

"Uniunea Europeana ne-a recunoscut inca o data si ne-a dat bani pentru promovare. Au fost acceptate recent 22 de proiecte, iar pentru Romania a fost produsul nostru, de altfel singur produs romanesc certificat de UE. Ceea ce ma incanta cel mai mult este ca proiectul nu era acceptat daca nu era magiunul de prune.

Pe noi, ca firma, ne ajuta faptul ca, in urma acestei promovari, probabil, vom putea incepe exportul in Norvegia, Rusia si Elvetia, iar Romania nu a pierdut banii de la UE, cum s-a intamplat cu un an in urma. Eu am nevoie doar de doua lanturi de magazine naturiste unde sa imi vand produsul, nu de supermarketuri, unde produsul meu se pierde printre altele 1.000, care nu au o calitate similara", a subliniat sefa Sonimpex.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1836 ori