Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Innovation Labs 2015

Ce idei de business au tinerii din ziua de azi

Ce idei de business au tinerii din ziua de azi


Zece echipe de tineri ce dezvolta produse tech creative in zonele Disruptive Retail si Mobile si-au prezentat prototipurile in fata partenerilor, mentorilor si investitorilor.

Printre proiecte se numara si aplicatii pentru pasionatii de fitness, pentru companiile de cercetare de piata, pentru oamenii interesati de Bitcoin si multe altele.

Pe 25 mai toate echipele isi vor prezenta prototipurile finale in fata unui juriu de top si a potentialilor investitori si utilizatori, intrand in competitie pentru finantare si sprijin: luna care urmeaza este, prin urmare, decisiva pentru ei.

Business24 va prezinta cateva dintre cele mai interesante idei aduse de tineri la Innovation Labs 2015:

Vitabox.me este o aplicatie pentru pasionatii de fitness ce propune planuri de suplimentare nutritionala in functie de obiceiurile de antrenament ale fiecarui utilizator.

Echipa a plecat de la observatia ca piata romaneasca de suplimente nutritive pentru fitness este in crestere, optiunile sunt variate, dar posibilitatea de a primi recomandari personalizate este foarte redusa.

Astfel, echipa Vitabox.me creeaza profiluri personalizate ale utilizatorilor in functie de informatiile primite de la diferitele dispozitive de monitorizare a activitatii fizice.

Pentru fiecare profil, nutritionisti si antrenori de prestigiu vor oferi recomandari fiecarui utilizator in parte, existand si optiunea cumpararii directe a suplimentelor necesare.

BuyerBrain ofera o solutie ce masoara reactiile subconstiente ale consumatorilor fata de un anumit produs sau mesaj, prin analiza unui set divers de informatii biometrice.

Software-ul se adreseaza companiilor care fac cercetare de piata, agentiilor de publicitate, cat si multinationalelor sau companiilor mari care doresc o mai mare precizie si putere predictiva a analizei comportamentului consumatorilor.

Coinfetti dezvolta un mediator tehnologic intre banii digitali (bitcoins) si monedele conventionale (de exemplu lei, dolari sau euro), oferind posibilitatea convertirii instant a bitcoins, pe cardul utilizatorului.

Problema actuala de la care au pornit membrii echipei a fost durata mare necesara conversiei, un factor ce adesea descurajeaza oamenii sa apeleze la banii digitali.

Veiled isi propune sa revolutioneze publicitatea creativa, oferind companiilor posibilitatea de a-si expune ofertele promotionale in aproape orice loc din oras.

Consumatorii vor putea accesa aceste oferte prin camera telefonului, intr-o interfata de realitate augmentata. Aplicatia ofera o alternativa la modalitatile clasice de comunicare cu clientii, fiind gandita special pentru publicul lumii digitale.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3644 ori