Invata cum sa obtii rezultate din campaniile online

Vineri, 28 Aprilie 2017, ora 17:44
3601 citiri
Invata cum sa obtii rezultate din campaniile online

In Romania, mediul online creste in mod constant, iar business-urile si brand-urile investesc bugete din ce in ce mai mari in campanii si solutii online prin care sa-si creasca vizibilitatea, sa interactioneze cat mai indeaproape cu audientele lor si, totodata, cu potentialii lor clienti.

Antreprenorii isi doresc sa investeasca in activitati online prin care sa-si duca afacerile la urmatorul nivel, iar specialistii care lucreaza in departamentele de marketing si comunicare au nevoie de o structura mai clara a strategiei de marketing online, astfel incat sa contribuie si mai mult la dezvoltarea companiilor pentru care lucreaza si sa ramana la curent cu cele mai noi trenduri din industrie.

Business-urile migreaza din offline spre online pentru ca intrevad posibilitatile avansate de masurare si de selectie si comunicare cu potentialii clientii pe care mediul digital le ofera.

Cu toate acestea si in ciuda posibilitatilor avansate de promovare, exista multi antreprenori si specialisti de marketing care pierd sume considerabile in online, iar asta se intampla fie pentru ca implementeaza campanii fara sa urmeze pe o strategie clara, fie pentru ca lucreaza cu agentii sau freelanceri care nu au suficienta experienta in digital.

Chiar daca informatiile despre marketing online sunt la indemana oricui, rezultatele ajung sa fie sub nivelul asteptarilor si a obiectivelor setate in prima instanta. Este important, atat pentru antreprenori cat si pentru specialistii de comunicare si marketing, sa aiba acces la continut de calitate, bine selectat, din care sa poata alege ceea ce li se aplica, in functie de domeniul de activitate si de tipul de business.

Solutia consta in educatie, in specializarea celor care detin business-uri si a celor care lucreaza in companii si se ocupa de partea de promovare. Este important ca fiecare dintre noi sa stie cand si cum sa foloseasca mediul online intr-un mod corect si eficient, in functie de context, de audienta, de tipul de business si de obiectivele urmarite.

Activitatile online genereaza rezultate concrete daca se bazeaza pe o structura clara, pe o strategie bine construita si pe un buget investit inteligent. Intre informatiile care vin din multiple surse, modalitatea optima de a invata mai mult si mai bine depinde de organizarea informatiei in functie de o serie de principii aplicabile in orice afacere care are un plan de promovare online.

Ciprian Susanu, Owner al agentiei de strategie online si performance marketing Dare Digital, organizeaza o serie de evenimente despre marketing online, adresate atat antreprenorilor cat si specialistilor din domeniu.

Daca vrei sa inveti informatii bine structurate despre digital marketing, astfel incat sa-ti dezvolti o strategie clara, iti recomandam sa participi la seminarul gratuit de marketing online pe care Ciprian il va sustine pe data de 8 mai, la Institutul Francez Bucuresti (sala Elvira Popescu), in intervalul 10:00 - 14:00.

In primul rand, vei invata ce este important la etapele de planificare si implementare a prezentei online a unui business.

Nu este necesar sa inveti cum sa-ti construiesti site-ul singur si nici sa fii expert in design, ci doar sa intelegi ce trebuie sa oferi, din postura de client, pentru a primi servicii de calitate.

Mai departe, vei invata cum sa te promovezi, care sunt canalele potrivite pentru afacerea ta si cum sa masori rezultatele pe care le obtii.

In final, Ciprian iti va arata doua metode care, implementate regulat, pot imbunatati exponential rezultatele pe termen lung.

Daca vrei sa afli cum sa-ti clarifici structura strategiei online, participa la evenimentul din data de 8 mai.

Inscrie-te aici: https://bit.ly/SeminarMarketingOnline_8_Mai

Samsung Galaxy Z Fold 6 Slim: Noi specificații dezvăluite. Ce va oferi smartphone-ul
Samsung Galaxy Z Fold 6 Slim: Noi specificații dezvăluite. Ce va oferi smartphone-ul
Zvonurile despre noile modele Samsung Galaxy Z Fold 6 Ultra și Z Fold 6 FE au circulat de ceva vreme, iar acum a apărut informația despre o posibilă variantă suplimentară, denumită Samsung...
Spotify renunță complet la Car Thing, dispozitivul pentru mașini
Spotify renunță complet la Car Thing, dispozitivul pentru mașini
Spotify a decis să înceteze definitiv producția și suportul pentru Car Thing, playerul muzical pentru mașini, la mai puțin de un an de la lansarea sa. Utilizatorii au început să primească...
#seminar marketing online, #Ciprian Susanu Dare Digital , #Afaceri online