Redscout, mica agentia de branding pe care se bazeaza Pepsi

Marti, 17 Aprilie 2012, ora 18:24
2225 citiri
Redscout, mica agentia de branding pe care se bazeaza Pepsi
Jonah Disend, CEO Redscout

Pepsi este o corporatie gigant care valoreaza 66 miliarde de dolari, cu aproape 300 mii de angajati si un departament de marketing imens. Cu toate acestea, Pepsi incredinteaza unele dintre cele mai importante decizii unei mici agentii de branding.

Pepsi colaboreaza cu TBWA, o agentie de publicitate renumita, dar cele mai importante decizii in materie de branding le iau, in numele Pepsi, niste proaspat absolventi de facultate, din cadrul Redscout, scrie BusinessInsider.

Compania Redscout a fost fondata in 2000 de Disend, un angajat DDB, care era nemultumit ca ideile lui nu sunt suficient apreciate.

"Dominos si Gatorade au pierdut o multime de bani pe publicitate ineficienta, insa lucrurile s-au schimbat cand ne-au angajat pe noi", a declarat Jonah Disend, CEO Redscout.

Conceptul care sta la baza Redscout este sa aduni un grup de oameni inteligenti, care sa analizeze un brand din mai multe unghiuri si sa vina cu o idee inteligenta. Este o perspectiva diferita de populara obsesie pentru testarea consumatorului si pentru cercetarile cantitative.

"Majoritatea companiilor iti arata ce spun consumatorii. Noi ne concentram pe ceea ce nu spun", explica Disend.

Disend face recrutari in randul celor care stapanesc gandirea laterala, dar care provin din medii diferite, de la design industrial, la afaceri au educatie. In plus, compania sa angajeaza absolventi de facultate, un lucru rar in industria publicitara.

Cu ce campanii se lauda Redscout

Recent, o echipa din partea Redscout a plecat in Mexic pentru a face o cercetare pentru Pepsi. Au observat si au stat de vorba cu oamenii care cumparau Pepsi in cinematografe, restaurante sau in supermarketuri.

"Asteptam sa ne vina acea idee stralucita si chiar am reusit", spune Disend.

Disend a "furat" primul sau client, Johnson&Johnson de la fostul angajator. Provocarea campaniei Clean&Clear de la J&J a fost cum sa obtina cota de piata cand normele guvernamentale spuneau ca toate tratamentele impotriva acneei sunt la fel. Redscout a venit insa cu Advantage Acne Control Kit. Astfel, combinand mai multe produse, Clean&Clear devenea un tratament mai serios, cu rezultate clar superioare unui tratament singular.

Peste cativa ani, Redscout i-au ajutat pe cei de la Gatorade sa inverseze trendul descendent al vanzarilor, printr-un alt kit, G Series. Pachetul oferea o bautura care se bea inainte de exercitii, una in timpul lor si alta dupa - devenea astfel o bautura pentru atleti profesionisti.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
Potrivit unui raport recent publicat de Microsoft Threat Analysis Center (MTAC), atât China cât și Coreea de Nord intensifică eforturile de a influența procesul electoral din Statele Unite ale...
Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk, cunoscut pentru abordările sale inovative și adesea controversate în tehnologie, a avut în vedere transformarea platformei de social media Twitter, acum redenumită X, într-un...
#agentie de branding Pepsi, #Redscout Pepsi, #clienti Redscout , #Afaceri de succes