Ghid de participare la conferinta Marketing 4 IT

Vineri, 13 Octombrie 2017, ora 17:28
2652 citiri
Ghid de participare la conferinta Marketing 4 IT

Inainte de a merge la o conferinta trebuie sa te pregatesti: sa alegi cum te imbraci, sa iti cauti pixul si carnetelul, sa te asiguri ca ai la tine cartile de vizita. Nu si la Marketing 4 IT: organizatorii evenimentului au pregatit un ghid de participare care contine tot ce are nevoie un participant la o conferinta astfel incat sa obtina maximul de beneficii.

Ghidul, livrat sub forma unei cutii cu surprize, contine sase elemente esentiale pentru ca participantii sa se poata concentra in special pe consolidarea cunostintelor de Employer Branding si Product Marketing.

"Vrem sa ajutam companiile de IT sa-si dezvolte marketingul de produse si servicii, dar sa nu uite nici de importanta unui brand de angajator puternic. Ne-am intrebat ce ar avea nevoie participantii pentru a profita la maxim de experienta conferintei, dupa care am creat acest ghid care sa-i pregateasca pentru eveniment", a explicat Calin Biris, Project Manager-ul Marketing 4 IT.

Ce contine ghidul

Cei care deschid cutia vor gasi inauntru o invitatie la eveniment, primul lucru de care au nevoie pentru a fi prezenti. Alaturi de aceasta va fi o prezentare atipica a conferintei. Pe langa numele speakerilor si temele abordate contine si o altfel de descriere a pozitiei speakerilor, cu denumiri creative pentru fiecare in parte. Cei care il vor rasfoi vor afla, printre altele, ce este "recrutochimistul" sau "cartograful de strategie".

Pentru participantii care vor sa intre in discutie cu speakerii a fost inclusa o carte de networking, care sa ii ajute sa comunice fara probleme in orice situatie. Intitulata sugestiv "Networking de la A la Z", e scrisa de Thom Singer, autor cu peste 20 de ani de experienta in vanzari si marketing. Cartea e oferita de Carturesti.

Cutia mai contine un suport pentru cartile de vizita, in care sa poata fi pastrate toate contactele proaspat-facute, dar si un papion, ca participantii sa nu piarda vremea gandindu-se cum sa se imbrace. Pentru ca energia sa fie la cote maxime inca de la inceput, in cutie este si o monodoza de cafea marca Kafune, oferita de La Fantana, pe care participantii sa si-o prepare de indata de ajung la eveniment.

Conceput in editie limitata, ghidul a fost livrat catre 25 de companii de IT din Bucuresti, pentru a impulsiona angajatii sa doreasca sa isi actualizeze skill-urile.

Ce e Marketing 4 IT

Marketing 4 IT este singura conferinta dedicata marketerilor si specialistilor HR ce activeaza in companii de IT din Romania. Cea de-a treia editie, organizata sub tema "Sit Down with the Professionals", va avea loc in 26 octombrie la Alexander Ballroom Bucuresti.

Evenimentul va reuni reprezentantii principalelor platforme de recrutare online, specialisti din companii IT, agentii, multinationale IT, startup-uri si companii de gaming. Agenda evenimentului va include doua paneluri, unul pe Employer Branding si altul pe Product Marketing, un keynote speech international, dar si o serie de workshopuri practice, impartite pe cele doua teme abordate.

Accesul la conferinta se face pe baza de bilet. Acestea se pot achizitiona de pe site-ul evenimentului, www.marketing4it.ro.

Conferinta este organizata de agentia de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, o agentie de creatie interactiva, care pune accentul pe dezvoltarea si implementarea de planuri si strategii intergrate de marketing pentru clienti locali si internationali activi pe piata din Romania.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#Marketing 4 IT , #Afaceri de succes