Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Website de companie: ce cauta clientii pe Internet

Website de companie: ce cauta clientii pe Internet

In epoca digitala, website-ul reprezinta cartea de vizita a afacerii tale. Clientii vor sa stie tot ce se intampla in spatele produsului pe care il cumpara.

Iata cele mai importante caracteristici care nu trebie sa-i lipseasca website-ului tau, potrivit Entrepreneur.com.

Unicitate

Raspunde la intrebarea "Cine suntem" intr-un mod interesant si sincer. Scrie o scurta descriere, in care sa mentionezi domeniile de expertiza, anii de experienta si detaliile care te separa de competitori.

Clientii trebuie sa vada, pe site-ul tau, ca esti unic si ca au un motiv bun sa cumpere de la tine.

Oferta

Multe website-uri nu specifica ce are compania de oferit. Este necesar ca pe prima pagina sa prezinti, fie si pe scurt, serviciile si produsele tale.

Manageri ai unor companii orientate spre servicii evita sa publice prea multe informatii pe website, de teama ca ar putea fi copiati de competitie.

Altii considera ca, daca pun prea multe informatii pe site, clientii nu ii vor mai contacta personal.

Daca potentialii clienti nu gasesc informatia necesara, care sa-i convinga sa cumpere, vor pleca pe site-ul competitorilor.

Date de contact

Unele firme prefera sa-si dezvolte afacerea exclusiv pe Internet si considera ca nu mai este necesara o adresa de contact sau un numar de telefon.

Specialistii spun ca publicarea datelor de contact pe website confera credibilitate afacerii. Afisarea acestor informatii va demonstra ca business-ul tau este real si legitim.

Aprecieri

Publica testimoniale de la clienti, studii de caz, liste cu clienti importanti sau premii pe care le-ai primit. Potentialii clienti vor sa stie cu cine faci afaceri si ce au de spus clientii actuali despre produsele tale.

Pentru validarea din partea clientilor, poti sa apelezi si la retelele de socializare online.

Securitate

SSL (Secure Socket Layer) este un sistem de encriptare care protejeaza datele lasate de clinenti pe un website. Daca ai un site de e-commerce unde clientii isi lasa informatiile cardului de credit, acestia vor sa fie siguri ca aceste date nu vor incapea pe mana altcuiva.

Dupa ce ai instalat sistem de securitate, informeaza-i pe vizitatorii site-ului.

Usurinta de folosire

Daca utilizatorii nu vor gasi usor un produs pe site, vor presupune ca nu exista.

Studiaza traficul site-ului, folosind instrumente de tipul Google Analytics, si afla care sunt cuvintele cheie cu care vizitatorii ajung pe site-ul tau.

Transparenta

Informeaza-ti clientii cu privire la costul de livrare sau la procesul de restituire a banilor, in cazul in care produsul cumparat nu se ridica la nivelul asteptarilor.

Poti sintetiza toate procesele interesante pentru clienti intr-o pagina cu intrebari adresate frecvent.

Incurajeaza feedback-ul

Da-le clientilor posibilitatea de a oferi feedback, prin formulare simple si la obiect. Conturile de pe retelele sociale sunt importante si pentru ca pot deveni o sursa constanta de feedback.

Actiune

Clientii au nevoie de semne si butoane vizibile pentru a actiona. Evidentiaza butoanele de genul "cumpara acum", "inscrie-te la newsletter" sau "click aici pentru mai multe informatii".



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1911 ori
Citeste mai multe despreafaceri companie internet website