Udrea se bate cu Google

Miercuri, 29 Iulie 2009, ora 09:02
1754 citiri
Udrea se bate cu Google

Un "fleac" de aproape 300.000 de euro pune la bataie Ministerul Turismului pentru rea­li­zarea unui portal pentru destinatii turistice din Romania. Bugetul alocat cu generozitate de Udrea ar trebui sa aduca turismului ro­manesc un site de valoarea celebrului Google.

Data estimata pentru inceperea procedurii este luna iunie. Deocamdata pe site-ul institutiei nu exista informatii despre acest subiect.

De altfel, nimeni din minister nu a depus vreun efort de a raspunde solicitarilor noastre de a afla mai multe detalii despre licitatie sau sa ne prezinte un minimum de informatii despre caietul de sarcini.

 

 

--------------------

CONSTANTIN RUDNITCHI iti recomanda 3idei.ro

--------------------

Un portal informational pentru o institutie publica implica urmatoarele categorii mari de costuri: de analiza, de proiectare, de dezvoltare, de testare, de implementare si de intretinere. Toate aceste costuri depind foarte mult de sfera de activitate spre care se va indreapta portalul MT.

Astfel, prin suma alocata de peste 1,3 milioane de lei, portalul turistic ar fi pe pozitia a doua in cele mai scumpe site-uri din online-ul romanesc, fiind devansat doar de... google.ro.

Un alt lucru care intriga la aceasta investitie din partea ministerului este insasi utilitatea acestui portal. De ce ar trebui cheltuiti acesti bani, in conditiile in care Ministerul Comunicatiilor a demarat uriasul proiect e-Romania, pentru care este pregatita o licitatie in valoare de peste 42 de milioane de lei (fara TVA).

#udrea, #google, #licitatie, #portal, #site, #turism, #promovare , #stiri Google