Testarea si masurarea, "solutiile" pentru anuntul perfect

Marti, 28 Decembrie 2010, ora 16:49
1347 citiri
Testarea si masurarea, "solutiile" pentru anuntul perfect

Exista doua cuvinte care fac diferenta, in publicitate si marketing: testarea si masurarea. Acestea iti vor permite sa sistematizezi si sa identifici ce anume functioneaza si ce nu in afacerea ta, potrivit Entrepreneur.com.

Urmeaza formula "magica"

Tinta, oferta, actiune. Acestea sunt cele trei elemente care alcatuiesc bazele unui anunt puternic.

Presupunand ca iti cunosti piata tinta, anuntul tau ar trebui fie plasat undeva la vedere, astfel incat potentialii clienti sa il vada imediat.

Daca din contra, nu stii care e publicul tau tinta, acesta este primul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere atunci cand vrei sa determini viabilitatea afacerii.

Daca nu exista piata, afacerea ta nu este viabila.

Cand scrii titlul, asigura-te ca incluzi si o oferta. Utilizatorul trebuie sa stie cat mai multe informatii despre produsul sau serviciul comercializat, preturi, promotii.

In cele din urma, anuntul trebuie sa transmita o chemare la actiune - ceva care sa determine potentialii clienti sa te sune, sa-ti viziteze site-ul sau sa ia legatura cu tine intr-un fel sau altul.

Incepe cu anunturi-test

Acestea ar putea fi anunturi de mica publicitate sau chiar Google Ads.

Un astfel de test este o modalitate simpla si necostisitoare pentru a determina daca produsul sau serviciul pe care vrei sa il comercializezi este intr-adevar cerut de acel segment de piata pe care tu il cunosti.

Urmareste raspunsurile

Daca te adresezi unui anumit target de piata, daca vii cu o oferta decenta si daca lansezi un indemn clar pentru potentialii cumparatori, atunci ar trebui sa primesti si cateva reactii.

Acum este momentul sa te gandesti ce anume ai putea face pentru a sustine acest raspuns, pentru a modifica anuntul cu cele mai mari rezultate la teste dar si pentru a-l testa din nou.

Daca anunturile tale nu genereaza nici un raspuns, renunta la ele si treci mai departe.

Scurteaza, modifica, creste

Odata ce ai gasit ceva care functioneaza poti incerca sa te extinzi.

Daca esti advertiser online, foloseste un program de publicitate pay per click.

Cu timpul vei invata sa-ti gestionezi resursele de marketing mai eficient. Aminteste-ti ca odata ce iti faci din timp munca grea, vei putea fi mai eficient in procesul general.

Insa, vei putea ajunge in acest stadiu doar in masura in care vei testa si vei masura tot ceea ce faci. In cele din urma, numerele vor fi cele care te vor ghida spre succes.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#afacere, #anunt, #marketing, #masurare, #publicitate, #testare , #stiri Google