Criza financiara face bine traficului pe net

Luni, 13 Octombrie 2008, ora 10:22
1670 citiri
Criza financiara face bine traficului pe net

Paginile de internet specializate in finante si afaceri inregistreaza de la inceputul crizei financiare un numar record de accesari din partea utilizatorilor de internet, care vor sa isi securizeze investitiile sau pur si simplu sa faca economii, relateaza AFP.Dupa ce Trezoreria, cu aprobarea Congresului SUA, a elaborat planul istoric de

700 de miliarde de dolari pentru salvarea sectorului bancar, numarul

vizitatorilor de pe site-urile Wall Street Journal si Yahoo Finances a depasit

orice record.


The Wall Street Journal a inregistrat recent doua milioane

de vizitatori intr-o singura zi, un numar fara precedent.


Activitatea

site-ului interactiv Yahoo Finance, unde utilizatorii pot vorbi despre bani si

finante, a cunoscut o crestere cu 40% fata de cotele noramle. Tech Ticker, un

program informativ in format video, a fost vizionat de milioane de vizitatori in

fiecare zi.


Piata bursiera si alte subiecte ce trezesc interes in SUA pe

Yahoo Finances sunt difuzate acum si pe variantele site-ului din Franta,

Germania, Spania, Italia si Marea Britanie.

Cautarile pe Google care contin

cuvantul-cheie "actiuni" s-au triplat in septembrie, potrivit statisticilor

oferite de motorul de cautare.


La randul sau, Yahoo a inregistrat o

crestere de 269% ale cautarilor referitoare la previziunile lui... Nostradamus,

chiar daca acestea dateaza din secolul al XVI-lea.


De o crestere

asemanatoare se bucura si siteul SavingAdvice.com, care consiliaza pe cei care

vor sa cheltuiasca mai putin si care a inregistrat "un trafic semnificativ" pe

tema bonurilor de cumparaturi sau a reducerilor la benzina.  Site-ul specializat

comScore a raportat recent o crestere cu 30% a numarului de vizitatori

inregistrati pe site-ul www.gasbuddy.com, care indica soferilor cele mai

apropiate statii de benzina cu preturile cele mai scazute.


Siteul de

socializare PeopleJam.com, care isi propune sa isi ajute utilizatorii in a-si

atinge obiectivele personale si profesionale, a inregistrat cereri de sfaturi

pentru a face economii sau investitii care sa se fructifice intr-o luna.