Gigantul de internet Google a incasat mai mult de jumatate din 8,8 miliarde de dolari cheltuiti anul trecut la nivel mondial pentru publicitatea destinata telefoanelor mobile, a anuntat, compania specializata eMarketer.
Cu 4,61 miliarde de dolari, Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata in crestere puternica in 2012, foarte aproape in fata retelelor sociale Facebook ( 5,35%, cu 470 milioane de dolari) si Twitter (1,57%, cu 140 milioane de dolari) sau radio online Pandora (2,71% cu 240 milioane dolari), citata de AFP.
Cheltuielile cu publicitatea mobila ar trebui sa creasca puternic in acest an, la 15,82 miliarde de dolari, iar Google si-a confirmat dominatia chiar daca Facebook ar trebui sa reduca putin decalajul, prezice eMarketer.
Google ar urma sa-si creasca astfel cota de piata la 55,97%, cu 8,85 miliarde de dolari in venituri, iar Facebook la 12,90%, cu 2,04 miliarde.