"A lua o masina cu discount este un avantaj pe termen scurt. Daca o companie mentine pe termen lung politica discount-urilor pentru o marca, pretul de lista devine irelevant. Pretul la care se raporteaza piata va fi cel de tranzactie, nu cel de lista, iar peste 3 ani, daca ai cumparat cu 20% mai ieftin, vinzi cu 20% mai ieftin!", a declarat, in cadrul emisiuniii From the Top, Veronica Mircea, Director de Marketing Toyota.
Cum e afectat produsul de reducerile de costuri ale companiilor auto?
"Principalul efort al Dacia este de a oferi cel mai bun raport calitate-pret-confort. Ca urmare, reducerea costurilor este o permanenta provocare pentru noi, in conditiile in care, de doi ani, nu am mai marit preturile", a declarat Francois Fourmont, Director General Dacia.
Ce se ascunde in spatele pretului?
"In spatele unui discount trebuie sa stea ceva! Daca mi-as cumpara o masina si ar trebui sa aleg intre 3000 de euro discount si 2000 de euro, plus un pachet de service, care are un efect pe termen lung asupra bugetului meu, as alege a doua varianta", a declarat Constantin Avromescu, Marketing, Sales, Aftersales Director General Motors.
Afla mai multe urmarind emisiunea From the Top.