Opel vrea sa obtina profit din 2012

Vineri, 18 Decembrie 2009, ora 11:32
1231 citiri
Opel vrea sa obtina profit din 2012

Opel, subsidiara europeana a constructorului auto american General Motors, vizeaza redresarea situatiei inca din 2011, pentru a putea inregistra un profit "onest", in 2012, a declarat presedintele companiei, Nick Reilly, intr-un interviu pentru The Wall Street Journal, citat de AFP, preluat de NewsIn.

Reilly a avertizat, totodata, ca 2010 va fi un an dur, cu atat mai mult cu cat programele de prime de casare din mai multe tari vor disparea. Acesta a precizat, totusi, ca planul de redresare a Opel, care ar urma sa fie prezentat luna viitoare, ii va permite sa spere in obtinerea unor rezultate operationale solide (care nu iau in calcul impozite, dobanzi si deprecieri).

"Daca vom reusi, ar trebui sa avem cel putin 4-5% (profit operational), ceea ce ar da un bun randament al investitiilor. (...) Nu ar trebui sa dureze mai mult de patru ani", a spus Reilly. Analistii considera, insa, ca obiectivul este "ambitios", chiar "foarte riscant".

General Motors ar urma sa prezinte un plan de restructurare a Opel, ce presupune investitii de 3,3 miliarde euro, pentru care spera sa obtina ajutoare de stat de 2,7 miliarde euro.

GM vrea sa suprime circa 8.300 de locuri de munca in Europa din cele 50.000, dar nu a dat detalii despre ce fabrici europene vor fi afectate. Reilly a subliniat ca planul sau are in vedere mai mult decat reducerea capacitatii de productie, asigurand ca grupul ar putea sa-si inlocuiasca 80% dintre modele in trei ani.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
Google a anunțat recent o actualizare a termenilor de utilizare pentru platforma YouTube, care interzice explicit folosirea aplicațiilor terțe ce facilitează blocarea reclamelor. Această...
#opel, #gm, #nick, #reilly , #stiri General Motors