Managementul performantelor fortei de munca

Vineri, 24 Februarie 2006, ora 10:44
2320 citiri

Concurenta internationala supune organizatiile unor presiuni mari pentru a obtine performante bune. Aceste forte competitive au condus la cresterea asteptarilor din partea clientilor, a detinatorilor de interese si a angajatilor.Pentru a fi competitive organizatiile trebuie sa:

A directioneze angajatii spre sarcinile esentiale

A creasca productivitatea angajatilor

A identifice si sa recompenseze performantele

A investeasca in dezvoltarea angajatilor

A identifice postul potrivit pentru persoanele potrivite

A asigure raspunsul prompt al angajatilor la schimbarile de strategie.

Conform IDC, globalizarea si imbunatatirea conditiilor economice vor forta companiile sa adopte o strategie in ceea ce priveste forta de munca si sa investeasca mai mult in solutii ce stimuleaza performata si conduc la indeplinirea obiectivelor individuale si organizationale.

Propunere de valoare

Suita de management al performantelor fortei de munca de la SuccesFactors este oferita ca si serviciu, permitand organizatiilor sa formeze, sa dezvolte sa motiveze si sa mentina o forta de munca performanta. Suita de produse este livrata cu scopul de a oferi vizibilitate, responsabilitate si rezultate pentru clienti.

Vizibilitate

O perspectiva clara si corecta asupra performantelor si potentialului angajatilor poate fi obtinuta usor cu ajutorul suitei de aplicatii SuccesFactors. Managerii pot monitoriza evolutia comparativ cu obiectivele si nivelul de competenta pentru intreaga organizatie. Angajatii pot fi siguri ca eforturile lor nu vor trece neobservate si ca vor fi evaluati intr-un mediu meritocratic si rasplatiti pe baza performantelor.

Responsabilitate

Responsabilitatea organizationala pentru obiectivele corporatiei si a angajatilor poate fi asigurata cu ajutorul suitei de aplicatii SuccesFactors. Managerii pot stimula productivitatea angajatilor si gradul de motivare al acestora cu ajutorul unui sistem de obiective si a unei planificari a dezvoltarii angajatilor.

Rezultate

Un impact real, tangibil, asupra veniturilor este posibil datorita unei cresteri substantiale a productivitatii angajatilor. O scadere substantiala a rotatiei personalului si a cheltuielilor cu dezvoltarea poate fi de asemenea atribuit utilizarii suitei de produse de management al performantelor fortei de munca de la SuccesFactors.

Suita de aplicatii

Suita de produse de management al performatelor fortei de munca de la SuccesFactors este alcatuita dintr-o serie de capabilitati distincte, integrate in cadrul acesteia. Usurinta in utilizare si implementarea rapida permit clientilor sa adreseze nevoi imediate prin obtinerea de rezultate intr-un timp record. Intreaga suita este scalabila si modulara, permitand clientilor sa adauge module noi atunci cand este nevoie.

Managementul obiectivelor de la SuccesFactors automatizeaza procesul de creare, monitorizare si evaluare a gradului de indeplinire a obiectivelor la nivelul intregii organizatii. Acest proces automatizat ofera o intelegere completa a tuturor responsabilitatilor asociate unui obiectiv; o crestere a gradului de implicare al angajatilor cu ajutorul unui instrument de aliniere a obiectivelor; o vizibilitate sporita la toate nivelurile de raportare; o crestere a gradului de responsabilitate a managerilor; comunicare in toate etapele indeplinirii obiectivelor si eliminarea redundantelor prin indreptarea angajatilor catre obiectivele cele mai potrivite.

Planificarea carierei si a dezvoltarii angajatilor de la SuccesFactors ajuta managerii si angajatii sa elaboreze planuri de dezvoltare dinamice si eficiente ce pot fi monitorizare si ajustate continuu. Rezultatele sunt o crestere a calificarii angajatilor si o dezvoltare continua a acestora necesara pentru avansarea in cariera.

Managementul competentelor de la SuccesFactors ofera modele de competenta integrate procesului de evaluare ce permit managerilor sa evaluze angajatii pe baza nivelului de competenta si sa faca sugestii pentru dezvoltarea acestora. Rezultatul este o imbunatatire a perspectivei nivelului de competenta organizationala si a etapelor necesare pentru dezvoltarea personalului.

Evaluarea performantei de la SuccesFactors imbunatateste procesul de masurare a performantelor. Utilizatorii pot implementa cu usurinta acest proces asigurandu-se in acelasi timp ca angajatii pot fi evaluati pe baza unor criterii critice pentru obiectivele organizatiei. Rezultatul este un proces de management al performantelor unitar in intreaga organizatie ce usureaza procesul de evaluare, creste eficienta managerilor, reduce timpul de administrare a resurselor umane si promoveaza abilitatea de a analiza si de a dezvolta strategii pentru crestera performantelor angajatilor.

Sistemul de evaluare la 360 de grade al SuccesFactors usureaza masurarea performantelor si a calitatilor angajatilor din mai multe perspective. Acesta conduce la o evaluare echilibrata si relevanta a angajatorilor si prin urmare la o intelegere mai buna a lipsurilor si a nevoilor de dezvoltare.

Managementul recompenselor de la SuccesFactors permite organizatiilor sa implementeze eficient un sistem de recompensare in functie de performante prin integrarea si alinierea sistemelor de management al obiectivelor, al performantelor si a procesului de recompensare intr-o singura aplicatie. Aceasta conduce la o mai buna capacitate de a motiva, de a recompensa, de a dezvolta si de a pastra angajatii valorosi.

Sistemul de chestionare de la SuccesFactors ofera managerilor un feedback ce ii ajuta sa obtina o imagine buna asupra realitatilor organizatiei si a celor mai importante probleme ale angajatilor. Acest sistem ofera angajatilor o modalitate prin care sa isi exprime punctele de vedere si implicit creste nivelul de implicare al acestora, oferind in acelasi timp date importante managerilor pentru a formula noi procese si noi strategii.

Planificarea talentului si a succesiunii de la SuccesFactors ajuta organizatiile sa evalueze resursele umane, sa realizeze scenarii, sa identifice punctele forte si sa dezvolte planuri de evolutie a carierei pentru toti angajatii. Acest lucru este posibil cu ajutorul unui proces automat si dinamic, ce asigura angajatilor pregatirea necesara pentru punerea in aplicare a strategiilor viitoare.

Sistemul de analiza si raportare de la SuccesFactors permite culegerea si analiza informatiilor necesare pentru adoptarea deciziilor strategice de management al performantei. Sunt disponibile date ce ofera o perspectiva de ansamblu asupra proceselor precum procentul de evaluari de performanta realizat, diviziunea pe nivele de competenta sau respectarea bugetului de recompense.

Caracteristici ale aplicatiei

A cost scazut ce se datoreaza faptului ca nu este necesara administrarea hardware-ului sau a software-ului (este utilizat un model ASP)

A nu este necesar personal IT pentru implementare si intretinere

A posibilitate de actualizare

A optimizari pentru timpi de rulare 24/7

A disponibil in sase limbi

A integrare usoara cu sistemele existente

A scalabilitate si siguranta

A construit pe baza unei arhitecturi standard

A interfata intuitiva si usurinta in utilizare

A acces 24/7 din toate locatiile companiei

A implementare rapida ce asigura ca majoritatea clientilor sunt operationali in 3 A- 6 saptamani la o fractiune din costurile tipice de implementare

A posibilitati de utilizare offline ce permit angajatilor si managerilor sa lucreze din orice locatie, in orice moment.

SuccesFactors: o alegere inteleapta

A peste 260 de clienti satisfacuti din toate domeniile si peste 1.000.000 de utilizatori

A cel mai mare grad de reinnoire din industrie (98%)

A echipa de suport tehnic profesionala

A echipa de management dedicata si experimentata

A satisfactia clientilor este o prioritate pentru companie

A recunoastere din partea analistilor din domeniu

A angajament pentru implementare rapida si rezultate tangibile

A centre globale de asistenta.

Despre SuccessFactors

Cu cea mai mare rata de actualizare din domeniu, SuccessFactors este liderul global recunoscut in furnizarea de solutii integrate la cerere, pe suport Web, de management al specialistilor. SuccessFactors, fondata in 2001, furnizeaza software si solutii care faciliteaza companiilor de toate dimensiunile sa implementeze strategii eficiente de management al personalului, care sa coreleze performentele angajatilor cu rezultatele finale de afaceri. Lista de clienti a companiei cuprinde lideri industriali precum General Motors, Cooper Tire & Rubber Company, Invitrogen, MasterCard International, Volkswagen of North America, McKesson, Reebok International, MeadWestvaco, PG&E, Lancaster General Hospital, Grant Thornton, FriendlyA's Ice Cream si HP Hood. SuccessFactors are sediul in San Mateo, California, precum si multiple filiale peste hotare. Aplicatiile se folosesc in 101 tari si 15 limbi. Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati www.successfactors.com.

SuccessFactors isi are sediul in San Mateo, CA. si dispune de numeroase fialiale in intreaga lume. Aplicatiile sunt folosite de peste 800.000 de utilizatori, in 101 tari si 15 limbi.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al produselor SuccessFactors in Romania.

www.romsym.ro

Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat, Director General & Președinte al Consiliului de Administrație Bento, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de...
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Când vine vorba de amenajarea camerei copilului tău, fiecare piesă de mobilier pe care o alegi joacă un rol crucial în crearea unui spațiu atât funcțional, cât și primitor. Mai mult...