Autoritatea pentru protectia consumatorilor din Australia a acuzat Apple de publicitate incorecta pentru noua tableta iPad 3, compania oferind clientilor australieni care au cumparat produsul optiunea de a-l returna si de a primi banii inapoi.
Comisia australiana pentru concurenta si protectia consumatorilor a actionat Apple in justitie pentru a determina compania sa informeze clientii ca cea de-a treia generatie a tabletei iPad nu se poate conecta la retele mobile 4G in Australia, din cauza incompabilitatii tehnice, transmite Reuters.
Conectivitatea 4G, la retele de a patra generatie, care ofera viteze mai mari de transfer al datelor, este una dintre caracteristicile cheie ale noului iPad.
Australia are o singura retea 4G, operata de Telstra, care functioneaza insa pe o frecventa 4G diferita de cea a iPad 3.
Autoritatea pentru protectia consumatorilor a cerut magistratilor sa oblige compania sa-si corecteze mesajele publicitare, sa returneze banii clientilor afectati de problema si sa impuna sanctiuni.
Avocatul companiei Paul Anastassiou a declarat, la tribunal, ca Apple va transmite tuturor clientilor australieni care au cumparat iPad 3 mesaje email in care va oferi returnarea integrala a banilor platiti pentru produs.