Research In Motion intentioneaza sa lanseze anul acesta o tableta de 10 inch. Miscarea RIM are toate sansele sa completeze lista esecurilor companiei, dupa ce Playbook-ul de 7 inch a inregistrat vanzari dezastruoase.
Informatiile despre planurile companiei canadiene au aparut pe blogul N4BB, care sustine ca a pus mana pe un document secret ce contine date strategice, relateaza Businessweek.com.
Motivele esecului tabletei RIM aflata in acest moment pe piata sunt nenumarate, lipsa unui client de e-mail eficient sau a unor aplicatii interesante, ca in cazul produselor concurente, fiind doar cateva dintre acestea.
Compania avea de gand sa rezolve aceste probleme printr-un update al software-ului inca de anul trecut, insa masura va fi luata abia luna viitoare.
Poate o tableta RIM de 10 inchi sa concureze cu iPad-ul? Daca RIM creaza un astfel de device, este clar ca are de gand sa concureze direct cu cel mai bine vandut produs de pe piata: iPad de la Apple.
Cu o dimensiune de 7 inchi, RIM are un factor diferentiator, cu toate ca pretul este acelasi ca cel al tabletelor mai mari. Creand un device de 10 inchi, RIM va trebui sa le raspunda consumatorilor la cea mai dificila intrebare: "De ce sa cumpere produsul lor in locul unui iPad?".