Un american a primit 45.500 de dolari, pentru a purta numele unei companii

Sambata, 15 Decembrie 2012, ora 12:54
1833 citiri
Un american a primit 45.500 de dolari, pentru a purta numele unei companii
Foto: Fox News

Un american din Florida a primit 45.500 de dolari de la o companie, pentru a-i purta numele timp de un an in scop publicitar, dupa ce a organizat o licitatie online.

Nu este deloc neobisnuit ca o persoana sa isi schimbe numele de familie cand se casatoreste, devine o vedeta de film sau vrea sa eludeze legea. Un antreprenor american a avut insa un motiv cu totul diferit, el acceptand sa poarte orice fel de nume ar vrea castigatorul licitatiei pe care a organizat-o pe Internet.

Astfel, Jason Sadler, in varsta de 30 de ani, din statul Florida, va deveni la 1 ianuarie Jason HeadsetsDotCom, dupa ce compania, cel mai mare furnizor american de casti pentru telefoane de birou, s-a oferit sa ii plateasca 45.500 de dolari pentru a-si schimba legal numele.

"De-a lungul vietii am avut trei numele diferite de familie si niciunul nu a insemnat ceva pentru mine sau simtul meu de identitate. Asa ca, in acest an, cand mama m-a anuntat ca va divorta, mi-am dat seama ca renuntarea la numele meu de familie are un sens real pentru mine", a explicat Sadler pe site-ul sau buymylastname.com.

El s-a gandit sa organizeze o licitatie pentru companiile doritoare ca el sa le poarte numele, contra cost. Votul a inceput la 1 noiembrie si s-a incheiat miercuri noapte, Headsets.com oferind cel mai mare pret.

Sadler a anuntat pe site-ul sau ca "va deveni o reclama mobila, vorbitoare" pentru companie si ca "este gata sa vina si cu alte idei de marketing", pentru un castig suplimentar.

"Am avut si noi in trecut unele idei excentrice de marketing", a declarat la CNN Mike Faith, presedintele Headsets.com, adaugand ca ideea se potriveste perfect cu compania.

La licitatie au participat 25 de companii, iar Headsets.com si PawnUp.com au concurat pana la sfarsit.

Sadler a spus ca va dona 10% din banii obtinuti la licitatie unei organizatii non-profit numita Cheerful Givers, care ofera cadouri copiilor defavorizati.

Restul banilor vor fi investiti in alte idei de marketing.

Conceptul campaniei nu este cu totul nou pentru Sadler. In 2009, el a lansat o campanie in care a purtat tricourile mai multor companii, in urma careia a castigat 66.000 de dolari.

#vanzare nume, #cumparare nume, #publicitate inedita, #licitatie nume, #schimbare nume Jason HeadsetsDotCom, #idei excentrice marketing , #Stiri Funny