McDonald's va construi anul viitor impreuna cu producatorul de panificatie LLI Euromils, una dintre cele mai mari fabrici de chifle ce va fi amplasata pe soseaua de centura a Bucurestiului.
Fabrica va fi construita in parteneriat cu LLI Euromils, unul dintre cei mai mari producatori interni de panificatie, iar valoarea investitiei se ridica la circa 15 milioane de euro, potrivit lui Marian Alecu, directorul general al McDonald’s Romania. “Fabrica va produce circa 150 milioane de chifle pe an, care vor fi livrate in toata zona balcanica”, ne-a declarat Marian Alecu. Potrivit acestuia, circa 80% din materia prima folosita de McDonald’s in Romania provine din import, din tari precum Ungaria sau Austria.
Cei care doresc sa isi deschida un estaurant in sistem de franciza McDonald's vor trebui sa se inarmeze cu multa rabdare si cu bani, o franciza McDonald’s ajungand pana la 350.000 de euro, iar banii trebuie sa provina, obligatoriu, din propria afacere. Daca primul criteriu este indeplinit, antreprenorul va sustine cursuri timp de un an de zile si va invata aproape totul despre McDonald’s.
Dupa un an, viitorul francizat isi va finaliza cursurile in Statele Unite al Americii, la Hamburger University, unde va primi si o diploma de absolvire.
De asemenea, McDonald’s va pune la dispozitie noului beneficiar toata tehnologia si retetele. De asemenea, francizatul nu va avea voie sa schimbe retetele sau furnizorii de materie prima stabiliti de McDonald’s. In prezent, in Romania exista patru restaurante McDonald’s in regim de franciza, dintre care trei sunt in Brasov. In acest an, McDonald’s va ajunge la sase francize in tara noastra.
Restaurant de 4,5 milioane de euro in Drumul Taberei
Grupul american va deschide, in acest an, in cartierul bucurestean Drumul Taberei unul dintre cele mai moderne restaurante din Romania, in urma unei investitii de 4,5 milioane de euro, conform oficialului companiei. Pe langa acesta, McDonald’s mai are pregatite peste 15 milioane de euro pentru extinderea si modernizarea restaurantelor din tara noastra.
“Romanii vor lucruri moderne. De exemplu, in restaurantul din magazinul Unirea am investit, anul trecut, circa un milion de euro in modernizarea acestuia si nu ne-a venit niciun client in plus pentru ca, oricum, acel restaurant lucreaza mereu la capacitate maxima”, afirma Alecu.