Hainele, cosmeticele si electronicele sunt vedetele cumparaturilor facute pe Internet de catre romani, arata un studiu realizat de GfK.
"Desi este proverbiala preferinta femeilor pentru cumparaturi, in materie de shopping online, barbatii sunt mai activi: o treime dintre respondentii de sex masculin au declarat ca au achizitionat cel putin un produs sau serviciu online in ultimele doisprezece luni, fata de 29% dintre femeile intervievate", potrivit comunicatului remis Ziare.com.
In ultimul an, doar 31% dintre romani au facut cumparaturi pe Internet, cu diferente semnificative intre segmentul de pana in 45 de ani si cei care au depasit aceasta varsta. Cei pana in 35 de ani sunt si cei mai activi in ceea ce priveste shoppingul online, cumparand mai des.
Diferente semnificative au fost inregistrate intre diferitele grade de urbanizare, orasele cu peste 200.000 de locuitori fiind lideri in topul comenzilor online.
Produsele de imbracaminte, de ingrijire personala si ...citeste mai departe despre "Ce cumpara romanii de pe Internet si ce metode de plata folosesc - studiu" pe Ziare.com