Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Totul despre noul Facebook. Ghidul de la A la Z

Totul despre noul Facebook. Ghidul de la A la Z

Facebook a generat o intreaga tevatura odata cu schimbarile anuntate. Profilul Timeline, music sharing, accentul pe partea vizuala si alte noi caracteristici au fost analizate la sange atat in presa internationala, cat si in cea locala. Totusi, la un click distanta de profilul nostru nu vedem mari diferente inca.

Prima intrebare care nevine in minte in urmatoarea secunda este "de ce nu avem si noi inca noua varianta de Facebook?"

Raspunsul ar fi chiar in numarul mare de utilizatori Facebook si timpul necesar ca noile caracteristici sa se actualizeze la fiecare. In prima faza, schimbarile sunt testate la nivel intern de catre angajatii Facebook, potrivit MSNBC.

Odata lansate oficial, schimbarile au loc in functie de ariile geografice, dupa un anumit algoritm. Astfel, utilizatorii din SUA vor fi primii care vor vede schimbarile, dar pana si acolo actualizarea se va face pe etape. In plus ar putea fi nevoie sa inchizi si sa deschizi browserul pentru a activa noua varianta, sau sa te loghezi din nou.

Proaspat anuntatul Timeline nu va fi disponibil pentru utilizatori decat spre sfarsitul acestui an. Deci, judecand dupa teoria geografica, Romania va mai avea mult de asteptat.

De ce face Facebook atatea schimbari

La baza, Facebook este o companie tehnologica in care imbunatatirea este absolut necesara pentru a tine pasul cu evolutia din domeniu. Ea trebuie sa evite stagnarea si sa pastreze atentia utilizatorilor.

Uneori, schimbarile sunt cerute de public, alteori ele sunt anticipate de ingineri dupa gusturile utilizatorilor.

Ticker?

Box-ul din dreapta cu scroll, in care poti vedea tot ce fac prietenii de pe Facebook se numeste Ticker, care functioneaza pe sistemul Twitter. Ideea companiei era de a prezenta un feed in timp real al activitatilor intreprinse pe Facebook de cei din lista de prieteni si mai ales cei pe care vrei sa ii urmaresti.

La un moment dat vom vedea si alte lucruri pe care nu le vedem in news feed, precum melodii ascultate de prieteni in Spotify sau filme urmarite pe Netflix.

Daca nu iti place Timeline, poti oricand sa treci la vechea varianta


Facebook sustine ca procentul de utilizatori nemultumiti de noile schimbari este relativ mic. Chiar si asa, un procent mic din aproape 800 milioane de utilizatori este un grup mare.

Cu toate nemultumirile pe care le auzim in jur, baza de date Facebook creste uimitor, cu atat mai mult numarul oamenilor care posteaza diferite informatii pe site.

Mai mult, Mark Zuckerberg spunea joi, la intalnirea f8, ca Facebook s-a confruntat recent cu un eveniment deosebit de important: 500 de milioane de utilizatori logati in acest timp.

Asa ca, desi multi utilizatori sunt dezamagiti de schimbari, pare ca nimic nu ii indeparteaza de Facebook. In plus, compania baga mana in foc ca stie ce isi doresc clientii sai.

Pentru cei nemultumiti exista intotdeauna o cale, ce-i drept nu tocmai usoara, de a se intoarce la varianta clasica de Facebook. Cu ajutorul "Better Facebook" poti sa ajustezi imaginea profilului tau, oricand.

Faptul ca Facebook face bani pe urma noastra este un lucru asumat, desi reprezentantii nu l-au prezentat niciodata ca pe un scop clar.

Firma de cercetare eMarketer ne convinge ca banii vin, desi aparent nimeni nu urmareste asta. Potrivit estimarilor, profiturile din publicitate vor ajunge la 3.8 miliarde de dolari in acest an si la 5.8 miliarde in 2012.

Un lucru e clar: cu cat mai mult timp petrecem pe site si cu cat impartasim mai multe informatii despre noi, cu atat Facebook si companiile care isi fac publicitate au mai mult de castigat.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3523 ori