How to Web: Cum iti cresti afacerea cu ajutorul retelelor sociale?

Luni, 04 Octombrie 2010, ora 20:00
2072 citiri
How to Web: Cum iti cresti afacerea cu ajutorul retelelor sociale?

“ In cazul in care esti publisher poti folosi retelele sociale pentru a distribui continutul pe care il creezi si pentru a invita membrii retelelor sociale respective sa-si spuna parerea despre informatiile pe care tu le oferi”, a declarat pentru 3 idei Bogdan Iordache, managing partner Wembrio.

Acesta a precizat ca cei care detin o firma de servicii pot folosi retelele sociale pentru a-si mentine clientii existenti.

Acestia ar trebui, in opinia lui Iordache, sa posteze informatii noi privind imbunatatirile pe care le pot aduce sistemului in care opereaza.

Cu toate acestea, diferentele intre retelele sociale sunt foarte mari, a mentionat reprezentantul companiei.

In reteaua sociala Facebook, infomatiile sunt distribuite intr-un mod mai relaxat, spre deosebire de LinkedIn, unde poti gasi o zona de profesionisti business si poti aborda discutii pe cu totul alt ton decat cele din zona Facebook”, a adaugat Bogdan Iordache in cadrul interviului acordat 3idei.

Care sunt cele mai noi trenduri in online?

“La nivel global, cele mai interesante trenduri in zona de online din punct de vedere al afacerilor nou deschise,  tin de dezvoltarea de aplicatii pentru mobile, pentru ca este o piata cu o crestere de 3 cifre in ultimii doi ani”, a declarat Iordache.

In ceea ce priveste business-urile nou deschise in Europa de Est si in Romania, cele mai multe sunt legate de zona B2B, in opinia lui Bogdan Iordache.

Iordache a subliniat faptul ca in zona de B2B este suficient sa ai o tehnologie foarte buna, iar partea de marketing se face cu costuri si nevoi de finantare mai mici.

“Un business cum este Facebook, trebuie sa ajunga la o masa critica de utilizatori, iar pana in momentul in care incepe sa incaseze bani are nevoie de o suma mare de finantare”, a declarat pentru 3 idei Bogdan Iordache, managing partner Wembrio.

How To Web este primul eveniment pe care Wembrio il propune dintr-o serie de activitati si evenimente menite sa sprijine si sa promoveze oportunitatile tehnologice, profesionale si antreprenoriale din online.

Conferinta va fi organizata intre 3-4 noiembrie 2010 la Hotel Intercontinental in Bucuresti si, prin speakerii internationali confirmati, isi propune sa devina un eveniment regional de referinta pentru industria online.

Printre vorbitorii internationali care si-au anuntat prezenta la eveniment se numara Loic Le Meur (CEO Seesmic si Fondator Le Web), Ramu Yalamanchi (CEO Hi5), Reshma Sohoni (CEO Seedcamp), Christopher Grew (Orrick), Alex Van Someren (UKTI) si Alex Hoye (CEO Latitude).

Printre temele de discutie abordate se vor numara inceputurile unei afaceri, finantarea acesteia, antreprenoriatul in Europa si oportunitati pentru acesta, cloud computing si servicii web.

Vezi video pe 3idei.ro

#afacere, #business, #facebook, #industria, #marketing, #online, #retele, #sociale , #stiri Facebook