Cum pot profita companiile de noul LinkedIn

Luni, 07 Iunie 2010, ora 15:27
3294 citiri
Cum pot profita companiile de noul LinkedIn

Pana de curand, utilizatorii LinkedIn puteau sa trimita doar intrebari, mesaje personale altor utilizatori si sa adere la grupuri.

Dezvoltatorii retelei sociale LinkedIn au anuntat o serie de noutati foarte apropiate de ceea ce a lansat Facebook, in materie de optiuni de sharing.

Acum acestia isi pot impartasi poze, articole preferate si chiar postari de pe bloguri.

Userii trebuie sa fie atenti la continutul impartasit pentru ca ceea ce este relevant pentru prietenii de pe Facebook se poate dovedi lipsit de interes pentru contactele de afaceri din LinkedIn.

Iata cateva metode prin care sa profiti la maximum de schimbarile LinkedIn:

Fii cat mai prezent in retea

Publicarea unui post, o data pe zi, si directionarea acestuia catre conturile de pe Twitter si Facebook te vor ajuta sa ramai in atentia celor din reteaua ta.

Cu cat continutul este mai valoros, cu atat va fi mai apreciat si impartasit.

Nu exagera cu mesajele, pentru ca utilizatorii ar putea sa fie deranjati de update-urile foarte dese.

Gaseste talente noi

Daca iti maresti echipa, LinkedIn este unul dintre cele mai potrivite locuri pentru a-ti cauta viitorul angajat.

Informand lumea ca faci angajari, vei trimite un mesaj clar ca business-ul tau este pe profit.

Scrie o postare pe blogul companiei in care sa dai detalii specifice in legatura cu acel job.

Pune link catre acea postare pe LinkedIn si seteaza-l astfel incat sa primesti alerte de fiecare data cand un utilizator da click.

Cere feedback

Daca ai o intrebare, poti sa o publici in sectiunea Q&A, unde vei primi feedback de la profesionisti din retea.

Noile optiuni implementate de dezvoltatorii LinkedIn iti permit sa publici aceeasi intrebare si pe alte retele sociale, iar raspunsurile de pe toate platformele sunt colectate in profilul tau de LinkedIn.

Promoveaza evenimente

Daca planifici sau ai de gand sa participi la un eveniment business, postul tau va putea fi preluat de toate conexiunile din reteaua ta de pe LinkedIn.

Aceasta optiune este folositoare mai ales in cazul actiunilor caritabile.

Promoveaza-ti articolele preferate

Daca ai gasit un articol interesant despre industria in care activeaza compania ta, LinkedIn iti va permite sa-l impartasesti intregii tale retele de prieteni.

Nu uita sa adaugi, pe langa link, si un comentariu personal asupra temei principale a articolului.

#companii, #profil, #linkedin, #facebook , #stiri Facebook