Unele branduri care au apelat la "magia" Facebook pentru o mai buna promovare au ajuns intr-o ilustra obscuritate. Altele atrag zeci de comentarii si de fani.
Continutul unui post nu este singurul lucru care influenteaza loialitatea utilizatorilor.Mesajele mai scurte sunt mai citite
Subiectele foarte lungi nu au foarte mare succes in randul utilizatorilor, care prefera sa se uite rapid pe Wall-ul Facebook in cautarea unor lucruri interesante.
Mesajele care au mai putin de 80 de caractere au rate de click cu 27% mai mari decat mesajele lungi.
Cu toate acestea, doar 19% din totalitatea continutului publicat pe Facebook se incadreaza in cele 80 de caractere.
Ziua corecta
Rata de angajament al utilizatorilor Facebook scade in zilele de luni, marti, miercuri si duminica.
Joi si vineri sunt cele mai bune zile pentru a publica noutati pe Facebook, mesajele inregistrand cu 18% mai multe accesari decat in celelalte zile.
Alegerea zilei tine si de industria in care activeaza brandul respectiv.
Spre exemplu, paginile de Facebook ale companiilor auto vor fi mai vizitate duminica, iar cele ale brandurilor financiare vor inregistra rezultate mai bune la mijlocul saptamanii.
Pune intrebari
Adaugarea intrebarilor la postarile pe Facebook este o metoda eficienta de a creste numarul de comentarii din partea utilizatorilor.
Locul ideal al unei intrebari este la sfarsitul mesajului. Intrebarile care incep cu "cine", "cum", "de ce" si "ce" primesc mai putine raspunsuri, potivit studiului citat de Huffington Post.
Cuvintele potrivite
Brandurile ar trebui sa foloseasca cuvinte-cheie de actiune cum sunt verbele "ia", "aplica", "vezi", deoarece fanii au tendinta de a urma instrunctiunile propuse.
Un efect opus il au expresiile "cumpara", "fii fanul nostru", "spune-ne", "comanda acum".