Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce sa faci si ce sa NU faci pe Facebook Pages

Ce sa faci si ce sa NU faci pe Facebook Pages

Chiar daca Facebook are o baza de utilizatori ce depaseste 500 de milioane, folosirea retelei sociale nu iti va creste vanzarile sau numarul de clienti, in mod automat si fara un mic efort. Folosind corect instrumentele puse la dispozitie de Zuckerberg & Comp., Facebook poate deveni o parte importanta a strategiei tale de marketing si client service.

Iata ce trebuie sa faci si ce sa eviti, pe pagina companiei tale, potrivit Entrepreneur.com.

Foloseste Facebook pentru a oferi suport clientilor


Forumurile online si live-chat-urile genereaza costuri de care nu ai nevoie, mai ales in aceasta perioada de criza.

Pe Facebook Places, poti comunica usor cu actualii si potentialii clienti, care au devenit fani ai paginii afacerii tale.

Wall-ul Facebook poate gazdui intrebarile utilizatorilor, iar raspunsurile pot veni fie din partea unui reprezentant al companiei, fie din partea altor consumatori.

Foloseste sistemul de tag-uri


Marcheaza toate pozele si filmele care au legatura cu afacerea ta sau cu clientii tai. In acest mod, vei creste sansele sa fii vazut de prietenii fanilor afacerii tale.

Adauga butonul "Like" pe website-ul companiei si in newsletter


Daca este bine integrat in site-ul tau, si nu aruncat la intamplare, butonul "Like" ii poate transforma pe vizitatorii intamplatori in fani ai paginii de Facebook.

Studiile au aratat ca butoanele "Like" asezate in apropierea butonului de inscriere la newsletter au cel mai mare succes.

NU lasa Wall-ul ca prima pagina, pe Facebook


Facebook ofera userilor Pages posibilitatea de a alege o pagina de bun-venit, in locul wall-ului obisnuit.

Foloseste-te de aceasta optiune pentru a oferi o experienta personalizata, diferita de ceea ce au vazut utilizatorii pe paginile altor companii.

Poti pune o imagine atractiva care sa contina chemari la actiune sau poti posta un videoclip care reprezinta compania.

NU opri comentariile

Daca iti promovezi brandul in mediul online, trebuie sa accepti ca vei primi si feedback negativ. Comentariile negative nu trebuie cenzurate, decat in cazul in care contin injurii.

Raspunde acestor comentarii cu argumente, daca exista, si daca iti semnaleaza greseli, multumeste-le celor care ti-au atras atentia si promite ca te vei ocupa sa rezolvi orice inconvenient.

NU folosi Facebook Events


Daca utilizatorii se vor inregistra la evenimentele pe care le organizezi prin intermediul Events, nu vei reusi sa construiesti o lista de mailing, care sa contina datele acestora.

De aceea, este recomandat sa le ceri potentialilor participanti sa se inregistreze la eveniment completand un formular publicat pe website-ul companiei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2380 ori
Citeste mai multe desprecompanie de facebook pages retea socializare