Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandul turistic al Romaniei va fi promovat pe Facebook

Brandul turistic al Romaniei va fi promovat pe Facebook

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a decis sa foloseasca Facebook, cea mai importanta platforma de social media din lume, pentru promovarea imaginii Romaniei si pentru cresterea numarului de turisti care ne viziteaza tara, a anuntat marti ministrul de resort Elena Udrea, potrivit NewsIn.

"Strategia pe new media va fi gata pana in decembrie, iar prima campanie va fi derulata in februarie, cel tarziu martie 2011. Este un tip de proiect cu totul nou, cu mare potential in promovarea Romaniei", a declarat marti, intr-o conferinta de presa ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea.

Aceasta a precizat totodata ca nu a discutat cu cei de la Facebook despre bugetele de comunicare si ca sunt inca in faza stabilirii obiectivelor si elaborarii unui plan de actiune pentru atingerea acestora.

Elena Udrea a afirmat totodata ca aceasta colaborare cu Facebook se intemeiaza pe eficienta campaniilor de comunicare, in sensul masurarii precise (in termen de numar de turisti sositi in Romania) a rezultatelor acestor campanii.

"Am convenit cu Black Chandlee, vicepresedinte al Facebook, urmatoarele: elaborarea de catre MDRT si Facebook a unei strategii de comunicare integrata pe canale de social media/new media a initiativelor ministerului in domeniul turismului, stimularea dezvoltarii programelor turistice romanesti prin adoptarea celor mai noi inovatii din industria Internetului, organizarea de catre Facebook a unor sesiuni de training pentru angajatii ministerului si pentru reprezentanti ai industriei turismului din Romania in vederea folosirii new media pentru promovarea destinatiilor turistice si pentru cresterea circulatiei turistice", a spus Elena Udrea.

Ministrul a adaugat ca MDRT si Facebook vor organiza conferinte cu toti actorii implicati in industria turismului din Romania pentru implementarea strategiei de new media.

La randul sau, vicepresedintele Facebook si director comercial pentru pietele emergente, Black Chandlee, a spus, in cadrul conferintei, ca Facebook va masura numarul de turisti care vin in Romania si ca Facebook mai are astfel de colaborari cu Spania si tari din Asia, "avand o experienta vasta in acest domeniu".

Reteaua de socializare Facebook are peste 500 de milioane de utilizatori in intreaga lume.

Brandul turistic al tarii a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, in China, la Expo 2010.

In mass-media a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international.

Ministrul Elena Udrea a declarat, in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului, ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.

Realizarea brandului turistic a costat 894.970 de euro, iar pentru brandul de tara vor fi cheltuite 75 de milioane de euro pana in 2013, aceasta finantare fiind exclusiv europeana.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1337 ori
Citeste mai multe desprebrand facebook promovare turistic