Batalia jocurilor: Google vs Facebook

Marti, 13 Iulie 2010, ora 12:56
1702 citiri
Batalia jocurilor: Google vs Facebook

Google a anuntat incheierea unui parteneriat cu Zynga, dezvoltatorul jocurilor FarmVille si Mafia Wars, pentru a lansa un portal de jocuri sociale, anunta TechCrunch.com.

Gigantul motoarelor de cautare a investit pana acum intre 100 si 200 de milioane de dolari in compania de jocuri.

Google a inceput deja sa angajeze oameni in pozitii de top management pentru divizia de jocuri.

Potrivit unor anunturi de angajare publicate pe site-urile de profil, managerul de proiect ar urma sa dezvolte o "strategie a comertului cu jocuri", atat prin parteneriate, cat si prin proiecte interne.

Jocurile dezvoltate de Zynga sunt gazduite, in acelasi timp, pe MySpace, Facebook si Yahoo, asa ca gigantul Google va trebuie sa ofere un plus de valoare pentru ca jucatorii obisnuiti cu retelele sociale sa intre pe noul portal.

Google doreste sa scoata bani din microtranzactii, achizitii de bunuri virtuale care pot fi folosite in jocuri.

Parteneriatul Google cu Zynga ar putea serviciul Google CheckOut, un instrument de tranzactii online, asemanator cu PayPal, care a fost lansat acum 4 ani.

Google planifica, de asemenea, realizarea unei retele de socializare online, Google Me, menite sa provoace Facebook. 

#facebook, #google, #zynga , #stiri Facebook