Facebook a lansat o noua sectiune in versiune beta, Facebook Questions, care permite userilor sa adreseze intrebari si sa primeasca raspunsuri din partea celor 500 de milioane de membri ai comunitatii.
Printre caracteristicile care deosebesc Facebook Questions de alte concepte asemanatoare - cum ar fi Yahoo Answers, Quora sau Mahalo - se numara intrebarile foto, sondajele, asimilarea de taguri, impartirea pe categorii si posibilitatea de a urmari evolutia unei intrebari.Iata cateva metode de imbunatatire a Facebook Questions, propuse de Mashable.com.
Integrare cu Facebook Pages
Platforma Questions ar putea fi integrata mai bine cu paginile Facebook, care sunt folosite de milioane de utilizatori si branduri din toata lumea.
Pentru a-i implica mai mult pe potentialii clienti, brandurile vor vrea sa raspunda la intrebarile acestora, pe pagina de brand.
Publicare mai rapida pe wall-ul userilor
In momentul de fata, daca un user publica o intrebare, pe profilul acestuia va aparea numai un link catre sectiunea cu intrebari si nu intrebarea in sine.
Pentru a facilita interactiunea intre utilizatori, intrebarile ar trebui sa poate primi raspunsuri direct pe wall, fara a conduce la o alta pagina.
Comentarea intrebarilor
Utilizatorii ar trebui sa aiba posibilitatea de a comenta fara restrictii sau de a da "like" unei intrebari. In acest moment, o intrebare poate fi comentata numai prieteni ai utilizatorului care a adresat-o.
Analiza si cautare avansata
Datele oferite de Facebook Insights sunt valoaroase pentru companiile care se promoveaza pe Facebook. Acestea vor dori sa stie cat de bine au fost receptate raspunsurile date userilor sau cati utilizatori au raspuns sondajelor.
In ceea ce priveste cautarea intrebarilor, aceasta prezinta o serie de dificultati. Spre exemplu, o cautare dupa intrebari legate de Facebook nu afiseaza niciun rezultat concludent.