Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

MySpace revine in forta si ataca Facebook

MySpace revine in forta si ataca Facebook


Reteaua de socializare MySpace, extrem de populara in trecut, pana la ascensiunea fulminanta a Facebook, a anuntat ca are un buget de 20 de milioane de dolari, destinat promovarii platformei.

Myspace porneste o campanie de promovare care va fi difuzata pe intens pe canalele media, atat radio, cat si platforme digitale, potrivit unui reprezentant al companiei, arata Mashable.

Chris Vanderhook, noul co-detinator al retelei de socializare, a declarat ca "nu exista o campanie de marketing, indiferent cat de buna, care sa schimbe perceptia publicului peste noapte".

Rupert Murdoch, CEO-ul News Corp, a recunoscut ca achizitia MySpace nu a fost gestionata eficient, dar noii proprietari vor sa relanseze reteaua sociala pana la sfarsitul acestui an.

Proprietarii Specificic Media, Chris si Tim Vanderhok, compania care a achizitionat MySpace de la News Corp., anul trecut, au deja un plan pentru reteaua sociala, potrivit The Verge.

Cei doi intentioneaza ca noua retea sociala sa ofere servicii de promovare pentru muzica si descoperire de noi talente. Serviciul are deja in baza sa de date peste 42 de milioane de cantece.

Noii proprietari ai MySpace au semnat un parteneriat cu Justin Timberlake, care ii va ajuta sa transforme site-ul intr-o platforma pe care artistii s-o foloseasca pentru a se promova si pentru a-si construi brandul.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1707 ori