Valoarea de piata a Facebook va ajunge pana la 90 de miliarde de dolari, cred analistii, care mizeaza pe mai multi factori, printre care se numara strategia de marketing si interesul pentru dezvoltarea unor noi servicii.
Facebook, reteaua de socializare creata de Mark Zuckenberg, va atinge, in curand, valoarea de 90 de miliarde de dolari, apreciaza analistii citati de Business Insider, care enumera patru motive clare.
In primul rand, strategia Facebook pentru "impozitarea socializarii" va cuceri un segment din pietele estimate la 11 trilioane de dolari si ii va permite retelei de socializare sa isi mareasca profitul, "cucerind" doar un pic procent din cota de piata.
In al doilea rand, agentiile de publicitate se bat pe spatiul oferit de Facebook si isi doresc sa promoveze propriile reclame, fiind dispuse sa achite bani grei pentru a castiga in fata concurentei. In total, potrivit publicatiei amintite, agentiile de publicitate vor cheltui aproximativ 30 de miliarde de dolari pentru reclame pe Facebook.
Utilizatorii sunt din ce in ce mai familiarizati cu reteaua de socializare si sunt dispusi sa petreaca mai mult timp interactionand cu prietenii, familia si cunostiintele prin intermediul platformei puse la dispozitie de Mark Zuckenberg.
Nu in ultimul rand, veniturile Facebook vor creste cu 30%, pana in 2050, conform estimarilor.