Publicitatea prin retelele sociale, un esec de sarbatori

Vineri, 13 Ianuarie 2012, ora 09:03
2138 citiri
Publicitatea prin retelele sociale, un esec de sarbatori

Utilizatorii retelelor de socializare nu s-au lasat influentati de reclamele prezente pe acestea sau de prieteni in perioada sarbatorilor de iarna in ceea ce priveste cumparaturile facute. Conform unui sondaj, 80,2% din respondenti sustin ca au luat deciziile singuri.

Din cele 1000 de persoane intervievate, prietenii si reclamele prezente pe Facebook si pe alte retele de socializare nu au influentat deciziile de cumparare, arata un sondaj efectuat de Baynote, citat de TechCrunch.

Cea mai mare dezamagire a sezonului sarbatorilor de iarna a revenit companiilor care au ales sa isi promoveze produsele prin intermediul retelelor sociale. Conform unor studii publicate recent, din ce in ce mai multi comercianti cauta sa isi promoveze afacerile in mod gratuit prin intermediul Facebook, evitand mediile "traditionale" de advertising.

Mai mult, acelasi studiu arata ca aproape 50% din proprietarii de tablete PC au facut o achizitie prin intermediul acestora, si ca cele mai de succes promotii au venit prin email.

Multi comercianti se temeau de noua aplicatie a Amazon, Price Check, care permite utilizatorilor sa achizitioneze produsele online. Marea temere era ca potentialii cumparatori vor merge in magazine, vor proba hainele, iar apoi se vor duce acasa si le vor comanda de pe internet, eventual de la alti producatori. Cu toate acestea, conform studiului Baynote arata ca 93% din respondenti au actionat exact invers - mai intai s-au documentat online, iar apoi l-au cumparat din magazin.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#retea socializare, #reclame retele socializare, #promovare retele socializare, #cumparaturi sarbatori , #Produse