Compania de asigurari Asirom, detinuta de Vienna Insurance Group (VIG), a investit aproape un milion de euro intr-o campanie de schimbare a imaginii, care va presupune in special cheltuieli de publicitate, a declarat directorul general al societatii, Boris Schneider.
Campania
de schimbare a imaginii Asirom, care va dura doua luni, va fi
implementata de agentia de publicitate LMA International si va consta
in difuzarea de reclame in mass-media, cat si in alte modalitati de
promovare.
Schimbarea
imaginii vine dupa preluarea companiei de catre grupul austriac de
asigurari Vienna Insurance Group, care detine in mod direct si indirect
99,9% din capitalul social.
Vienna
Insurance Group mai controleaza in mod direct in Romania companiile
Omniasig, unde detine 97,78% din actiuni, si Unita, cu 99,99% din
titlurile societatii si, indirect, Omniasig Asigurari de Viata si
Agras. Omniasig Asigurari de Viata este controlata, printr-o detinere
de 50%, de Omniasig, iar Unita detine la Agras o participatie
majoritara de 75,7%.
De
asemenea, in urma unei intelegeri cu conationalii de la Erste Bank,
Vienna Insurance Group a preluat, la sfarsitul lunii martie, afacerile
de asigurari ale bancii austriece, inclusiv cele de pe piata
romaneasca. Astfel, VIG a preluat participatiile majoritare in cadrul
BCR Asigurari de Viata si BCR Asigurari de la Banca Comerciala Romana
(BCR), subsidiara romaneasca a Erste Bank.
Asirom vrea profit de 7 milioane euro in acest an
Asirom
si-a propus sa obtina un profit de 7 milioane euro in 2008, sa
isi majoreze cota de piata si sa isi sporeasca nivelul primelor brute
subscrise cu 30%, comparativ cu anul precedent.
In 2007, Asirom a inregistrat un volum al primelor brute de 180 milioane euro.
Asirom
a avut anul trecut pierderi de 31,8 milioane lei, dupa castigul de 14
milioane lei din 2006. Compania a hotarat sa acopere pierderile afisate
in 2007 din profiturile ce ar urma sa fie obtinute pe segmentele de
asigurari generale si de viata in urmatorii cinci ani.