eMAG.ro tinteste cresterea afacerilor cu 40% in acest an

Luni, 28 Aprilie 2014, ora 13:31
1759 citiri
eMAG.ro tinteste cresterea afacerilor cu 40% in acest an
Iulian Stanciu, directorul general al eMag

Veniturile obtinute de eMag, cel mai mare magazin online din Romania, au atins 187 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an are ca obiectiv majorarea acestora cu mai mult de 40%, la peste 260 milioane de euro.

Compania a anuntat ca investitile de anul trecut, impreuna cu cele din acest an, se ridica la 11,5 milioane de euro, din care o treime este destinata dezvoltarii pe plan international, conform Mediafax.

"Cresterea mare a vanzarilor in acest an este rezultatul transformarii prin care trece eMAG prin investitii din ce in ce mai mari. Folosim din ce in ce mai multa tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional si adresam un numar in crestere de categorii", a declarat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.

eMAG a alocat un buget de investitii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si trei milioane de euro pentru dezvoltarea si implementarea de tehnologii noi. Diferenta este alocata dezvoltarii angajatilor, logistica si marketing de brand.

eMag este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria

Retailerul este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.

Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv marirea bazei de clienti, prin continuarea dezvoltarii regionale.

"Am invatat mult si am construit un brand puternic in ultimii ani. Prin extinderea internationala scalam aceste cunostinte, iar ritmul cu care ne dezvoltam este accelerat. Spre exemplu, in Ungaria am ajuns in 3 luni la nivelul la care am ajuns in Bulgaria intr-un an. Iar in Bulgaria am crescut intr-un an cat in 4 ani la inceputul eMAG in Romania, raportat la populatie", a spus Stanciu.

eMAG se va concentra si pe lansarea mai multor categorii de produse

Potrivit acestuia, alaturi de dezvoltarea regionala, eMAG se va concentra si pe lansarea mai multor categorii de produse, precum moda, sport, auto si alimente.

"eMAG este locul in care pot fi cumparate inclusiv roviniete si jucarii pentru animale sau frigidere colorate si pick-up-uri. Acceptam orice provocare lansata de clientii nostri si ii provocam, la randul nostru, cu orice ocazie. Asa cum am demonstrat, avem capacitatea de a livra chiar si autoturisme", a afirmat reprezentantul eMAG.

Pentru construirea expertizei pe noile categorii, eMAG are in plan si extinderea echipei, astfel ca, pana la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajati. Compania investeste 1 milion de euro in dezvoltarea si consolidarea echipei.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata romaneasca.

Magazinul online este detinut de Dante International, al carei actionar principal este grupul Naspers 70%, Iulian Stanciu - 21,6% si Radu Apostolescu - 8,4%.

Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
Numărul românilor ce vor să lucreze în străinătate este tot mai mic. Studiul care arată proporția tinerilor dornici să mai plece
Numărul românilor ce vor să lucreze în străinătate este tot mai mic. Studiul care arată proporția tinerilor dornici să mai plece
Un număr tot mai mic de români caută un loc de munca în altă țară și numărul este în scădere de șase ani. Un studiu realizat la nivel global a dezvăluit că românii ar prefera să...
#rezultate emag, #investitii e mag, #retailer online , #Rezultate financiare