Ministrul Turismului, Elena Udrea, a anuntat, astazi, la Oradea, ca doreste ca licitatia pentru brandul turistic national al Romaniei sa fie una internationala si ca aceasta va fi organizata imediat ce bugetul de stat va fi aprobat.
"Caietul de sarcini pentru achizitionarea executiei brandului turistic national este finalizat si vom organiza licitatia imediat ce bugetul va fi aprobat. Va fi o licitatie internationala, fiindca vrem sa se inscrie firme cu renume international", a declarat Elena Udrea, adaugand ca un brand executat de o firma cunoscuta are mai multa credibilitate, relateaza Mediafax
"Inclusiv prin aceasta licitatie dorim sa deschidem interesul international pentru Romania, dorim sa promovam insasi licitatia ca o formula care sa confere atractie internationala", a spus ministrul.
UE ne plateste reputatia
Potrivit Elenei Udrea, proiectul privind brandul de tara este finantat din fonduri europene, iar executia, apoi promovarea brandului vor costa circa 75 de milioane de euro.
"Speram ca pana in sase luni de la obtinerea contractului sa avem partea de executie, urmand apoi promovarea”, a mai spus Udrea.