Udrea continua promovarea brandului turistic

Joi, 30 Decembrie 2010, ora 10:36
1428 citiri
Udrea continua promovarea brandului turistic

Strategia de promovare a brandului turistic al Romaniei va fi finalizata pana la 15 ianuarie, a declarat, miercuri, ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, anunta Mediafax.

"Inca de ieri (marti, n.r.) s-a lansat procedura pentru promovarea interna.

In parteneriat cu asociatiile de promovare am stabilit achizitionarea de spatii de publicitate pe parcursului anului viitor, pentru toate campaniile care vor fi de-a lungul anului.

Strategia va fi gata pana pe 15 ianuarie - strategia care se refera la implementarea brandului turistic - si atunci vom vedea exact pe care canale internationale ne vom promova. Din cercetarile pe care le-au facut cei care au creat brandul era recomandat la vremea aceea sa ne promovam si pe canale ca National Geographic sau Discovery", a spus ministrul.

Udrea a adaugat ca strategia va indica directiile de promovare atat in plan intern, cat si extern.

"Piata interna este de 22 de milioane de posibili turisti, asa ca nu o ignoram", a mai spus Udrea.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
”România nu este oaia neagră a Europei”. Un fost ministru de Finanțe descrie poziția țării noastre în relație cu marile deficite globale VIDEO
Discuțiile despre deficitul bugetar ridicat și procedura de deficit excesiv în care se află țara noastră încă din 2019 a acaparat dialogul public, dar prea puțin ne aplecăm asupra...
#elena udrea, #brand turistic, #turisti , #stiri Elena Udrea