Udrea: Brandul de tara, gata pana la sfarsitul lui 2009

Miercuri, 11 Martie 2009, ora 17:17
2480 citiri
Udrea: Brandul de tara, gata pana la sfarsitul lui 2009

Brandul turistic al Romaniei ar putea fi gata pana la sfarsitul anului, pentru brand si promovarea acestuia fiind disponibila suma de 75 de milioane de euro, iar din 2010 acest produs ar urma sa fie promovat, a declarat miercuri ministrul turismului, Elena Udrea.

"Licitatia pentru brandul turistic al Romaniei va avea loc probabil saptamana aceasta si intentionam ca pana la sfarsitul anului sa avem acest produs, urmand ca de anul viitor sa il promovam", a afirmat Elena Udrea.

Fosta guvernare a aprobat, la inceputul lunii februarie 2008, Programul anual de marketing si promovare turistica. Acesta se refera, printre altele, la popularizarea destinatiilor si a produselor turistice romanesti, la realizarea unor studii de marketing si crearea brandului turistic national, la participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate.

Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Sergiu Vasilescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați din România, specializați în fiscalitate, respectiv în crypto, avertizează cu privire la pericolul iminent cu care se vor confrunta...
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România a raportat în a doua parte a anului trecut un preț la energie electrică pentru uz casnic de 19,1 euro la 100 kWh, între ultimele cinci cele mai reduse din UE. Pe de altă parte,...
#turism, #udrea , #stiri Elena Udrea