Joi, 17 Februarie 2011, ora 10:39
1490 citiri
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a lansat joi Planului strategic si operational de marketing pentru turism pentru perioada 2011 - 2015, proiect care isi stabileste ca obiectiv intre altele dublarea numarului de vizitatori straini in anul 2015 fata de 2010, anunta NewsIn.
"Cresterea sosirilor in unitatilor de cazare, pana la aproape 2,5 milioane in anul 2015, va fi in principal realizata prin
cresterea numarului de turisti internationali care vin in scop de recreere, acestia ajungand la o cota de 50%, comparativ cu cota actuala de 25% dn totalul vizitelor internationale in Romania", se arata in planul de marketing.
Planul de marketing strategic si operational 2011 - 2015 pentru
turismul Romaniei a fost elaboat pentru Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) de catre compania Horwath HTL. Contractul, cu o valoare de 503.906 lei, a fost atribuit in urma cererii de oferte organizate in octombrie de minister si face parte din programul de redefinire a imaginii turismului romanesc finantat din fonduri europene nerambursabile.
Planul strategic trebuie sa defineasca strategiile generale de marketing pe urmatorii cinci ani: portofoliul de produse, publicuri-tinta, piete georgrafice, distributia, comunicarea, strategiile de pozitionare si un set de planuri operationale pentru sectoarele/produsele turistice cele mai importante.
Bugetul total alocat planului este de 118,4 milioane euro.
Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
Discuțiile despre deficitul bugetar ridicat și procedura de deficit excesiv în care se află țara noastră încă din 2019 a acaparat dialogul public, dar prea puțin ne aplecăm asupra...