Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a lansat recent campania de promovare a turismului din Romania, cu titlul „Explore the Carpathian Garden", prin trei spoturi publicitare pe posturile internationale de televiziune CNN, Euronews si Eurosport.
Timp de un an de zile, CNN, Euronews si Eurosport vor difuza trei spoturi publicitare, prin care se promoveaza turismul romanesc.
Potrivit Ministerului, conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si 'sanatoasa', o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori.
Scopul declarat al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in asa fel incat numarul de turisti straini sa creasca si imaginea Romaniei, ca destinatie turistica sa se imbunatateasca.
Cele trei spoturi sunt intitulate General, Natura si Cultura si prezinta mai multe imagini reprezentative pentru Romania si mai multe obiective turistice din tara.
Spotul general
Cultura
Natura
In total, Ministerul Turismului va cheltui pe campanie aproximativ 5 milioane de euro, bani din fonduri europene nerambursabile.