Elena Udrea, prima la cheltuit banii contribuabilului pe publicitate

Marti, 15 Septembrie 2009, ora 11:29
2003 citiri
Elena Udrea, prima la cheltuit banii contribuabilului pe publicitate

Ministrul Turismului, Elena Udrea detine, de departe, suprematia in topul celor mai mari cheltuieli pe publicitate din banii de la buget. Udrea are la dispozitie de 3,7 milioane de euro, fiind singura care a primit o asemenea suma de la buget.

Ministerul condus de Elena Udrea a alocat cei mai multi bani de la Bugetul de stat pen­tru publicitate, respectiv 3,7 milioane de euro, pen­tru promovarea turis­mului in 2009. Din aceasta suma a cheltuit pana acum 10,7 milioane de lei prin in­ter­mediul a opt contracte, toate prin negociere directa, prin publicarea unui singur anunt de participare, pentru doar doua dintre acestea, scrie Financiarul.

Celelalte ministere fie au primit sume mici de la Bugetul de stat, fie au fost sariti la socoteala.

Banii pentru promovarea Romaniei ca des­ti­­natie turistica in tara si in stra­ina­ta­te sunt alocati pentru servicii de publicitate out­door pe piata interna si interna­tio­­nala, ser­vicii de publicitate pe pia­ta inter­na si pe cea internatio­na­la.

Pentru o asemenea suma, de 3,7 milioane de euro, argumentele de acordarea a contractelor, mai ales prin negociere directa, ar trebui sa fie extrem solide.

Justificarile Elenei Udrea

Argumentele Elenei Udrea pentru con­trac­tele incredintate fara publicarea unui anunt de par­ti­cipare ar fi acelea ca nu exista un alt ope­ra­tor economic caruia sa-i fie oferit con­tractul si aparitia unei situatii de urgenta, care a impus negocierea doar cu un sin­gur agent economic.

In cazul contractelor acordate prin publicarea unui anunt de participare, motivul invo­cat a fost acela ca serviciile achizi­tio­nate sunt de asa natura incat Caietul de Sarcini „nu poate fi elaborat cu precizia pe care o impune atribuirea unui contract de achizitie publica prin aplicarea licitatiei deschise sau restranse", potrivit Financiarul.

Peste un milion de euro vor mai zbura din "mainile darnice" ale Elenei Udrea

Cei mai multi bani a bagat Elena Udrea in contractul cu SC Eurosport SA, pentru campania „Romania - Land of choice“, derulata in perioada 7 august-31 decembrie 2009, dar tot mai are de unde scoate. Pana la sfarsitul lui 2009, Ministerul Turis­mu­lui mai are 4,8 milioane de lei pentru publici­tate, bani destinati pentru pro­mo­varea campaniei „Turist in Ro­ma­nia“.

Contractul este estimat la 3,9 milioane de lei si aflat in curs de atribuire, prin licitatie deschisa de data aceasta.

 

Marile orașe europene, într-o criză a locuirii. ”Clujul rămâne doar al bogaților și al turiștilor”
Marile orașe europene, într-o criză a locuirii. ”Clujul rămâne doar al bogaților și al turiștilor”
Oameni din întreaga Uniune Europeană se confruntă cu o criză a locuirii fără precedent, agravată de inflație, sărăcie energetică și risc de excluziune socială. Un raport de la vârful...
Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Apple se pregătește să lanseze o nouă generație de iPad Air, care, pentru prima dată, va include două dimensiuni diferite, urmând exemplul liniei iPad Pro. Potrivit ultimelor rapoarte,...
#elena, #guvern, #ilie, #promovarea, #publicitate, #romaniei, #sarbu, #udrea , #stiri Elena Udrea