Doar 3 asocieri de companii se lupta pentru realizarea brandului turistic

Vineri, 26 Iunie 2009, ora 11:15
2032 citiri
Doar 3 asocieri de companii se lupta pentru realizarea brandului turistic

Trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au intrunit, in urma evaluarii peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in faza urmatoare a competitiei, se arata intr-un comunicat remis vineri de Ministerul Turismului, preluat de NewsIn.

Este vorba de asocierea S.C. TBWA Bucuresti SRL - S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA.

"Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar - economice a companiilor si a celei tehnico - profesionale a consultantilor inscrisi in competitie", se arata in comunicatul ministerului.

Potrivit ministerului condus de Elena Udrea, din cei treisprezece ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini.

Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).

In urma evaluarii tehnico - profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caie

tul de sarcini doar trei au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.

In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.

Comisia de evaluare a Ministerului Turismului a beneficiat, pe parcursul derularii procedurii legale, de rapoartele de specialitate ale reprezentantilor consultantilor International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din Romania si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice.

In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare. Romania are alocat prin Programul Operational Regional (POR) doua milioane de euro pentru realizarea brandului turistic. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
YouTube a implementat recent un nou codec destinat îmbunătățirii eficienței compresiei video, dar această schimbare a generat probleme pentru utilizatorii de dispozitive mai vechi, inclusiv...
Android 15 își va avertiza utilizatorii în privința deteriorării dispozitivului
Android 15 își va avertiza utilizatorii în privința deteriorării dispozitivului
Noua versiune Android 15 va introduce o funcție inovatoare care va alerta utilizatorii atunci când dispozitivele lor sunt pe cale să se defecteze din cauza uzurii excesive a cipului de stocare...
#brand, #companii, #romania, #turism, #udrea , #stiri Elena Udrea