Contestatiile depuse privind licitatia pentru brandul turistic al Romaniei, respinse

Luni, 28 Septembrie 2009, ora 17:16
1263 citiri
Contestatiile depuse privind licitatia pentru brandul turistic al Romaniei, respinse

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins ca nefondate contestatiile formulate de patru dintre asocierile participante la licitatia privind brandul turistic al Romaniei, potrivit unei decizii publicate pe site-ul institutiei.

Decizia CNSC a fost luata in baza art. 278 alin. 1 si alin. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 care stipuleaza ca "(1) Consiliul se pronunta mai intai asupra exceptiilor de procedura si de fond, iar cand se constata ca acestea sunt intemeiate, nu se mai procedeaza la analiza pe fond a cauzei" si "(5) Consiliul poate respinge contestatia ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond, informeaza Mediafax.

O alta contestatie, introdusa de Asociatia Job in contradictoriu cu Ministerul Turismului in legatura cu licitatia pentru brandul turistic, a fost respinsa de CNSC ca fiind lipsita de interes.

In plus, CNSC a mai dispus continuarea procedurii de achizitie publica, in temeiul art. 278 alin. 6 din aceeasi ordonanta: "In functie de solutia pronuntata, Consiliul va decide asupra continuarii sau anularii procedurii de achizitie publica".

La decizia luata de CNSC se poate formula plangere in termen de 10 zile de la comunicare. Decizia 4.965 din 23 septembrie a CNSC acopera contestatia depusa de BBDO Portugal, liderul asocierii BBDO Portugal - Graffiti BBDO SA - Mercury Research SRL, contra rezultatului procedurii de analiza si selectie a ofertelor depuse pentru atribuirea contractului de achizitie publica de servicii pentru obiectivul "Realizarea Brandului Turistic al Romaniei" la procedura de atribuire organizata prin licitatie restransa accelerata de catre Ministerul Turismului.

Aceeasi decizie se aplica contestatiilor depuse de Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand, Landor Associates - Millward Brown, Saffron Brand Consultants - Brandient Consult - Acacia Avenue, precum si unei contestatii depusa in legatura cu aceeasi licitatie de Asociatia "Job" din Galati.

Pe 23 iulie, in cadrul Conferintei Mediafax Talks about Romanian Tourism, Elena Udrea, ministrul Turismului, declara ca procedura pentru selectarea companiei sau consortiului care va crea brandul turistic al Romaniei este suspendata pana la solutionarea de catre CNSC a contestatiilor depuse.

Tot la momentul respectiv, Elena Udrea mentiona ca au fost depuse patru contestatii, urmand ca, dupa solutionarea lor, procedura sa fie reluata.

Asocierile SC TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA sunt finalistii desemnati de Ministerul Turismului, din 13 ofertanti inscrisi initial in competitia pentru brandingul de tara. 

Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Apple se pregătește să lanseze o nouă generație de iPad Air, care, pentru prima dată, va include două dimensiuni diferite, urmând exemplul liniei iPad Pro. Potrivit ultimelor rapoarte,...
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
YouTube a implementat recent un nou codec destinat îmbunătățirii eficienței compresiei video, dar această schimbare a generat probleme pentru utilizatorii de dispozitive mai vechi, inclusiv...
#brand, #contestatii, #licitatie, #turistic, #udrea , #stiri Elena Udrea