Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Piata online a produselor de electro-retail atinge in prezent 50 milioane de euro - ElectroFun

Piata online a produselor de electro-retail atinge in prezent 50 milioane de euro - ElectroFun
Piata online a produselor de electro-retail atinge in prezent 50 milioane de euro, ceea ce reprezinta circa 8% din totalul pietei de electro-retail din Romania, care este estimata la 600 milioane de euro, au spus reprezentantii ElectroFun. "Estimam ca piata de electro-retail din Romania, adica electronice si electrocasnice, excluzand IT&C si multimedia, ajunge la 600 milioane euro. Din aceasta piata totala, in online nu se vinde in prezent mai mult de 8%, adica pana in 50 milioane euro in total. Vorbind strict de segmentul electro, credem ca in online cota de piata ElectroFun este de 10%, practic in acest moment magazinul fiind cel mai diversificat pe acest segment", a declarat directorul de marketing al ElectroFun.ro/PCfun.ro, Madalin Durca.


Potrivit acestuia, evaluarea pietei online devine insa mai dificila si pentru faptul ca sunt mai multe retele mari, traditionale care au activitati si in mediul de vanzari online si reprezinta modele mixte, care imbina magazinele traditionale cu vanzarea online. "Chiar in conditiile in care piata totala va fi afectata si chiar in scadere in 2009 din cauza crizei financiare, estimam ca piata online pentru electronice si electrocasnice va depasi 15% din totalul pietei in 2009, deci va avea o crestere semnificativa", a adaugat directorul de marketing al ElectroFun.ro/PCfun.ro.



Durca a mai spus ca ElectroFun.ro, primul magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, a atins un milion de vizitatori in primul an din momentul lansarii, conform trafic.ro si estimeaza pentru aceasta luna depasirea unui numar de 100.000 de vizitatori, reusind astfel sa atinga cea mai mare rata de crestere de la luna la luna in primul an de existenta - de 51%.



"In luna septembrie, magazinul a fost accesat de 72.468 de vizitatori si ne asteptam ca in aceasta luna (n-red. octombrie) sa depasim 100.000 de vizitatori, devenind astfel cel mai accesat magazin online specializat pe aceasta categorie", a mai declarat directorul de marketing al ElectroFun.ro/PCfun.ro, care sustine ca ElectroFun mizeaza pe o crestere de aproape 100%  a comenzilor fata de trimestrul 4 al anului trecut, crestere sustinuta de campaniile promotionale, oferte, dar si de sezonul favorabil cumparaturilor si cadourilor.



Potrivit reprezentantilor companiei, sectiunea cel mai des accesata de consumatori este cea dedicata produselor electronice, in special televizoarele LCD, produsele pentru bucatarie si cele de ingrijire personala.



ElectroFun.ro este primul site de comert online adresat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, lansat la inceputul lunii octombrie 2007 si operat de catre FiT Distribution, companie care gestioneaza si PCfun.ro. Printre partenerii magazinului se numara: AEG, Arctic, Beko, Braun, Chicco, Electrolux, Indesit, Kenwood, Panasonic, Philips, Rohnson, Rowenta, Samsung, Whirlpool, Zanussi si altii.



PCfun.ro a fost lansat la mijlocul anului 2006 si acopera produse din domeniul tehnologiei informatiei si electronice, printre brandurile comercializate numarandu-se: Acer, Asrock, Asus, A-Data, Biostar, Canon, Compro, Dell, Fujitsu-Siemens, Microsoft, Sony Ericsson, Toshiba si altele.



Magazinele online PCfun si ElectroFun estimau in luna mai ca urmeaza sa atinga anul acesta o cifra totala de afaceri de 15 milioane dolari, apreciind  valoarea pietei romanesti de comert online la 275 milioane dolari. PCfun.ro, ce activeaza in domeniul produselor IT , electronice si telefoanelor GSM, a inregistrat in 2007 o crestere a cifrei de afaceri de 2,5 ori fata de anul anterior si estimea pentru anul 2008 o cota de piata de 5%.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1782 ori