Borsec 200 de ani, promovare cu idei apreciabile, dar cu executii slabe

Luni, 01 Mai 2006, ora 10:25
3124 citiri

Cu izvoare recunoscute inca din anii 300 - 400, Borsec a devenit un obiectiv exploatat industrial in anul 1806.La acel moment, consilierul municipal la Viena, Anton Zimmetshausen, a inceput imbutelierea industriala a apei. In ultimii 100 de ani, Borsec s-a consacrat ca un produs de valoare, primind premii precum titlul de Regina a Apelor Minerale de la imparatul Franz Iosef sau, mai recent, medalia de aur la concursul mondial de degustari din Berkley Springs, SUA.

Anul 2006 inseamna implinirea a 200 de ani pentru brandul Borsec, iar proprietarii apei minerale - Romaqua Group - au lansat recent o campanie de promovare prin care se incearca sa se marcheze evenimentul. Spotul tv realizat pentru campania Borsec 200 de ani se bazeaza pe niste idei fericit alese - corelarea lansarii brandului Borsec cu diverse evenimente emblematice din istoria omenirii - prima locomotiva, primul zbor etc.

La fel ca si in cazul altor campanii importante lansate la TV in ultimele luni, Borsec a mizat din nou pe o executie indoielnica, pozitionand legatura cu prezentul printr-un final prost realizat pentru spot - o persoana care bea apa minerala in fata unui laptop. La acest punct, nu numai ideea intregului spot se altereaza, dar in primul rand executia in sine este sub nivelul pe care un brand ca Borsec ar trebui sa il impuna - corelarea cu naturalul, cu valoarea, cu perfectiunea.

Recent, chiar Bogdan Enoiu, intr-o prezentare la conferinta ABM Days organizata de Business Organization for Students la Hotel Intercontinental Bucuresti, prezentand campaniile Dorna, punea accentul pe idee, dar si pe executie. In mai multe medii publicitare se discuta despre faptul ca Borsec, pozitionand marca dintr-un punct de vedere diferit si mizand pe executii perfectioniste, ar putea sa-si creasca mult mai mult cota de piata si sa reprezinte un pericol real pentru concurenta.

Smart Financial

www.directnews.ro - Topul stirilor zilei