Patriciu investeste peste 45 de milioane de euro in Mic.ro

Joi, 23 Iunie 2011, ora 12:03
1804 citiri
Patriciu investeste peste 45 de milioane de euro in Mic.ro

Omul de afaceri Dinu Patriciu a investit, prin grupul Mercadia Holland, mai mult de 45 de milioane de euro, in lantul Mic.ro si a deschis 600 de magazine cu acest brand, in 50 de localitati din Romania, anunta Mediafax.

"Continuam sa investim intr-o prezenta consistenta la nivelul fiecarei regiuni si pentru a ne consolida pozitia de principal jucator in comertul de proximitate din Romania", a declarat, in comunicat, directorul executiv al Mic.ro si Macro, Richard Mansel.

Potrivit unor studii de piata derulate recent de Mic.ro, magazinele de proximitate ocupa primul loc in clasamentul formatelor de comert din Romania, in privinta frecventei de cumparare. 

"Locuitorii zonelor urbane obisnuiesc sa vina la cumparaturi in astfel de magazine de peste 15 ori, in medie, in decurs de o luna", potrivit companiei. 

In termeni de valoare a vanzarilor, formatele de proximitate acopera mai bine de 50% din piata de retail FMCG. 

"Aceasta situatie ilustreaza o tendinta existenta in majoritatea tarilor europene, unde magazinele de proximitate castiga tot mai mult teren in fata celorlalte formate de comert modern", se mai arata in comunicatul Mic.ro.

Magazinele din retea au suprafete de vanzare cuprinse intre 35 si 50 mp, in cazul unitatilor fixe si de 20 mp, in cazul celor mobile.

De asemenea, omul de afaceri Dinu Patriciu a lansat la jumatatea lunii mai, la Brasov, primul magazin Macro, dupa ce a cumparat si a rebranduit sub acest nume reteaua miniMax Discount.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#dinu patriciu, #investitie micro, #patriciu, #patriciu micro , #stiri Dinu Patriciu