Omul de afaceri Dinu Patriciu, proprietarul Mic.ro, a declarat vineri ca este evident ca a construit reteaua de magazine pentru a o vinde, iar acest lucru s-ar putea intampla peste doi ani, potrivit Mediafax.
Intrebat de un jurnalist cand ar putea fi vanduta reteaua, Patriciu a raspuns "Cat de repede. Cand vor ajunge la vanzari de 2 miliarde de euro". El a estimat ca vanzarile retelei ar putea atinge nivelul de 2 miliarde de euro peste doi ani.
Omul de afaceri a mai spus ca in acest moment reteaua, care include 150 de magazine Mic.ro si 40 de supermarketuri miniMax Discount, are vanzari zilnice de aproximativ 1,2 milioane lei. Totodata, el a afirmat ca, in medie, vanzarile zilnice ale unui magazin Mic.ro ating 730 de euro.
"Daca in aprilie nu exista niciun magazin Mic.ro, acum sunt 150, la sfarsitul anului vor fi 500 iar anul viitor vor fi 1.000", a declarat Patriciu la lansarea magazinelor mobile Mic.ro.
Acestea din urma vor atinge, potrivit omului de afaceri, un numar de 2.000 de unitati pana la sfarsitul lui 2011.
Dinu Patriciu a afirmat ca in fiecare zi, circa 50.000 de persoane intra in cele 150 de magazine Mic.ro. Intrebat de ce preturile din magazinele Mic.ro sunt mai mari decat cele din majoritatea magazinelor de pe piata, Dinu Patriciu a negat informatia.
"Daca imi veti lua mediile preturilor din Mic.ro, pe categorii de produse, ele sunt mai ieftine decat in alte magazine", a afirmat omul de afaceri. El a mai spus ca salariul mediu al unui angajat in magazinele sale este de peste 250 de euro, net. "De brut se ocupa statul, noi ne ocupam cu netul", a afirmat Patriciu.
Omul de afaceri a mai spus si ca magazinele miniMax Discount isi vor schimba denumirea in Mac.ro. In primavara anului viitor vor fi deschise primele magazine Mic.ro, atat fixe cat si mobile, in Republica Moldova.