Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

LG Electronics a ales Euro RSCG si Starcom pentru Brand Communication in Europa

LG Electronics a ales Euro RSCG si Starcom pentru Brand Communication in Europa
LG Electronics Europe, divizia europeana a producatorului sud corean de electrocasnice, anunta colaborarea cu Euro RSCG in privinta elaborarii planului de advertising pan european. Totodata, LG a anuntat ca va colabora cu Starcom pentru planificare si cumparare de spatii media in Europa.


LG Electronics este lider mondial in domeniul producerii televizoarelor cu plasma, LCD si monitoarelor, unul dintre primii cinci producatori mondiali de telefoane mobile, lider si pionier in domeniul electrocasnicelor convergente.


Dupa deschiderea Diviziei europene in 2004, colaborarea cu aceste agentii semnifica un pas inainte in indeplinirea dorintei LG de deveni unul din primii trei producatori mondiali pana in 2010. In acest fel, LG Electronics va avea o strategie mai coerenta pe piata europeana, pe de urma careia brandul LG va avea de castigat.


A"Pana in prezent, LG Electronics a actionat intr-o maniera mai descentralizata ceea ce a determinat cresteri seminificative pe pietele europene. In prezent, folosim aceasta oportunitate pentru a spori recunoasterea si increderea in brandul nostru prin centralizare si relansare a activitatilor de comunicare si marketing,A" a declarat domnul James Kim, presedinte si CEO al LG Europa.


A"Suntem convinsi ca aducand la un loc tot ceea ce e mai bun in advertising si media, vom putea sa ducem la bun sfarsit viziunea Global Top 3 si sa ne consolidam prezenta pe piata europeana, in magazinele si casele consumatorilor europenilor, permitandu-le astfel sa experimenteze viziunea LG, A"LifeA's GoodA".


Euro RSCG London se va ocupa de contractul LG Electronics, fiind desemnata castigatoarea pitch-ului in care au mai participat Y&R, Saatchi & Saatchi si Leo Burnett. Planul pan european LG Electronics va fi coordonat de la Londra de Euro RSCG, resonsabila cu crearea campaniei de advertising si promovarea pricipalelor produse in Europa.


Ben Langdon, presedinte al Euro RSCG UK declara: A'Suntem incantati sa lucram cu LG Electronics in Europa. Ei reprezinta o companie inovatoare, dinamica, de aceea abia asteptam sa incepem parteneriatul cu LG pentru a le consolida brandul in intreaga EuropaA'.


Pana in prezent, contractul media a fost detinut in Europa de numeroase agentii, printre care Mindshare, Carat si Universal McCanns. Ian Clarke, Managing Partner la Starcom EMEA a declarat: A'Suntem fericiti ca LG Electronics a ales Starcom drept partener media pentru Europa. Starcom asigura suport in intreaga Europa pentru consolidarea rapida a pozitiei LG Electronics in urmatorii ani.A'


Despre LG Electronics, Inc.


LG Electronics, Inc. (Bursa din Coreea: 06657.KS) este o putere mondiala in domeniul electronicelor, informatiei si produselor de comunicatii cu vanzari (consolidate) de peste $ 38 de miliarde in 2004. Cu peste 66.000 de angajati in 73 de filiale din 39 de tari ale lumii, LG Electronics cuprinde patru mari companii, printre care: Digital Display, Digital Media, Digital Appliance si Mobile Communications. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.lge.com


Despre Euro RSCG


Euro RSCG London este una din primele zece agentii de publicitate din Marea Britanie. Cu un portofoliu de clienti ce cuprinde: Argos, Citroen, Danone, Peugeot, Polaroid si Reckitt Benckiser. Euro RSCG London este membra a Euro RSCG Worldwide, a agentie de comunicare si marketing alcatuita din 233 de birouri in 73 de tari din Europa, America de Nord, America Latina si Asia Pacific.


Despre Starcom


Starcom UK este divizia britanica a Grupului Starcom MediaVest si este a doua mare agentie media din Marea Britanie. (www.starcomww.com).


Fiind unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de brand din lume, Starcom MediaVest Group (www.smvgroup.com) cuprinde o retea the companii specializate. SMG reuneste arhitecti specializati in managementul media, media feed back, internet si comunicatii digitale, multiculturalism, entertainment, jocuri, sport, sponsorizare, organizari evenimente de marketing si media. Avand peste 4,500 de angajati in 89 de piete din intreaga lume, SMG ofera servicii de branding multor companii de renume mondial. Agentia este membra a Publicis Groupe S.A., cu sediul in Paris.


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 953 ori