Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Danone trece pe sucuri cu vitamine

Danone trece pe sucuri cu vitamine
Producatorul de lactate Danone Romania, parte a grupului francez Danone, a intrat pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate proaspete, prin lansarea unui nectar de fructe cu antioxidanti si vitamine.


Danfruit este singurul suc din portofoliul
companiei franceze si este produs doar in fabrica din Bucuresti, la ideea lui
Jacques Ponty, directorul general al Danone in Romania. „Este un produs la care
lucram de doi ani si jumatate, iar marca a fost dezvoltata integral in Romania si
exista doar aici. Daca toate lucrurile vor merge bine, el va fi preluat de tarile
invecinate si chiar la nivel european“, a declarat Anca Stroe, senior brand
manager Danone Romania.



 



Potrivit lui Jacques Ponty, decizia privind
lansarea unui produs nelactat si care pe deasupra nu exista in portofoliul
companieimama a fost luata exclusiv de biroul din Romania. „Ne-am consultat cu
colegii nostri de la Paris. Dar lucram in formula descentralizata si nu trebuie
sa cerem acordul sefilor mari pentru lansarea unor astfel de produse“, a spus
Ponty.



 



Primii in categorie



 



Nectarul lansat de Danone face parte din
categoria „functional drinks“ - produse cu beneficii pentru sanatate. Potrivit
companiei, segmentul bauturilor racoritoare cu beneficii pentru sanatate este
nou in Romania.



 



„Nu tintim o anumita cota de piata, pentru
ca nu stim exact dimensiunea acestei piete si cum se va dezvolta ea. O putem
privi in comparatie cu piata laptelui proaspat, ca alternativa de consum la
micul dejun“, au afirmat reprezentantii Danone. Directorul general al Danone
Romania a aratat ca si piata sucurilor de fructe, in general, este de
dimensiuni reduse in Romania. „Aveti impresia ca este o piata mare pentru ca
sunt multe magazine, cu multe produse, dar daca ne uitam la consumul pe cap de
locuitor, acesta este scazut in Romania la majoritatea categoriilor de produse
alimentare. Ne aflam pe o piata in dezvoltare“, a spus Ponty.



 



Intra si pe branza din Polonia



 



Danone a mai lansat ieri un nou produs din
gama Activia, branza proaspata cu fructe, care va contribui la o crestere cu
20-25% a vanzarilor acestui brand. Produsul este importat din fabrica din
Polonia a companiei. Danone comercializeaza in Romania, in special, produse
realizate la fabrica din Bucuresti, dar face si importuri, nivelul acestora
fluctuand in functie de lansarile de noi produse la nivelul grupului si se mentine
in jurul a 5% din vanzari.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1871 ori