Mercedes-Benz Romania lanseaza noul site media in limba romana, www.media.mercedes-benz.ro , acesta fiind integrat in website-ul international Daimler Global Media Site (www.media.daimler.com). Astfel, Romania este cea de a saptea tara din Europa care are
propriul site media Mercedes-Benz dupa Germania, Franta, Olanda,
Italia, Belgia si Rusia.
Noul website a fost conceput si implementat pentru a facilita
accesul la informatiile despre Mercedes-Benz Romania , dar si pentru a
pemite o comunicare mai eficienta intre utilizatori, in special
reprezentantii media si companie.
Site-ul are aceleasi functionalitati
ca si cel international, iar pentru a beneficia de toate facilitatile
oferite, precum abonarea la newsletter sau functia de cautare,
vizitatorul trebuie sa se inregistreze ca utilizator, creandu-si
propriul cont. Astfel, utilizatorul se poate loga cu aceste date atat
pe site-ul media international, cat si pe cel din Romania.
Site-ul este personalizat cu un continut specific activitatii
Mercedes-Benz Romania. Utilizatorul are acces la diferite materiale in
limba romana, precum informatii despre companie si marcile pe care le
reprezinta in Romania (Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep si
Mitsubishi Fuso). Interfata acestui site dezvoltat pe platforma
internationala Daimler, permite vizitatorului accesul la date despre
companie si rezultatele financiare ale acesteia, la imagini la
rezolutie mare, la materiale audio si video .
Pe parcursul lui 2008,
Mercedes-Benz Romania a dezvoltat si implementat proiecte precum: noile
website-uri Dodge, Jeep, Chrysler, noul Configurator Auto
Mercedes-Benz, noul website Mercedes-Benz, website-ul Mercedes-Benz
Financial Services Romania, aplicatia de autorurisme rulate, dar si
site-urile centrelor autorizate de vanzari si service Mercedes-Benz.
La nivel international, Daimler Global Media Site are peste 105.000
de utilizatori inregistrati, acesta fiind lansat in 1997 si relansat in
2001, cu un nou design si noi functionalitati.