Maroc este ce-a de-a doua tara a Dacia. Ca si in Romania, aici Dacia este numarul 1: detine o uzina si este aproape omniprezenta pe sosele. In Maroc, ca si in Bucuresti, toata lumea s-a oprit ca sa admire noul Duster, numai ca in tara Africana interesul venea din partea conducatorilor de scutere sau mopede. In Maroc nu exista o criza a drumurilor sau a locurilor de parcare, scrie BUSINESS Magazin, preluat de Mediafax.
Atunci cand iei loc la volanul lui Duster, primul sentiment este ca esti intr-un Sandero mai inalt. Vizibilitatea este buna, ergonomia nu surprinde dar este in parametri. Calitatea este in limitele cu care ne-a obisnuit Dacia pana acum dar sunt inca multe elemente care ar fi trebuit imbunatatite. Spre exemplu, una dintre noutati o reprezinta satelitul de comanda pentru sistemul audio amplasat pe coloana de directie, sub volan.
Am fi apreciat mai mult daca acesta era realizat dintr-un plastic la fel de dur ca cel dintr-un Renault Clio, si nu dintr-unul care ii permite sa se indoaie. Sau faptul ca atunci cand se spala parbrizul, functia de stropire nu declanseaza automat si pornirea stergatoarelor.