Lansarea modelului Sandero, in luna iunie, va majora cu 35% vanzarile totale Automobile Dacia din acest an, comparativ cu 2007, la peste 310.000 de unitati, a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe.
Extinderea gamei cu noul Sandero va impulsiona cu 15-17% cererea pe piata interna, potrivit oficialului Dacia,
la circa 120.000 de unitati. "Pentru 2008, vad o crestere de 35% a
vanzarilor de autovehicule la nivel mondial, respectiv de 15-17% pentru
piata interna, bazan- du-ne pe modelul Sandero", a spus Stroe.
Vicepresedintele Automobile Dacia a precizat ca modelul va avea o adresabilitate mai mare decat au aratat studiile initiale.
"Daca ne gandeam, cu ceva timp in urma, ca-l vor
cumpara clientii cu varsta de pana la 35 de ani, acum cred ca va avea o
adresabilitate catre toate categoriile de clienti. Atractivitatea
modelului va fi data de forma sa compacta, adaptata aglomerarilor
urbane", a mai spus Stroe.
Oficialul Dacia aprecia recent ca Sandero,
la un pret estimat de 9.500 de euro, "va fura" din clientii pentru
Logan Berlina, dar ca noul model va avea vanzari superioare acesteia.
In gama de preturi in care se va plasa noul
Sandero se regasesc modele precum Chevrolet Kalos, Fiat Punto, Ford
Fiesta, Opel Corsa sau Renault
Symbol. Vanzarile totale ale principalului constructor autohton au
crescut cu 17,4% in 2007, la 230.473 de unitati, de la 196.378 de
unitati, in urma cu un an.